BigBadAde Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Yep, liker samsungen men veldig høy input ms på den. Hadde den vært like bra som på sony så ville valget vært soleklart.. :| Skjønner den. Er vel egentlig ikke noen flere alternativer heller. Du kan jo ta med konsollen din i butikken å prøve på TV'n. Hvis det er konsoll du har da? Lenke til kommentar
.dat Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Yep, liker samsungen men veldig høy input ms på den. Hadde den vært like bra som på sony så ville valget vært soleklart.. :| Skjønner den. Er vel egentlig ikke noen flere alternativer heller. Du kan jo ta med konsollen din i butikken å prøve på TV'n. Hvis det er konsoll du har da? Yep kunne gjort det, har en wii u med mario kart. Nå vet ikke jeg om det er det beste å teste med? Butikkene kunne hatt et mye bedre opsett av tvene sine syns jeg. Så man kunne gått sett og testet dem litt grundigere. Eneste de viste fram hos expert var nrk tv. Beste hadde vært en blu ray spiller til hver tv som konstant sto der og som bare ble plugget in i nyere modeller som de kom. og konsoller med store hdmi switcher vist det finnes? vist de synes en til hver tv ble for mye. Måtte nok hatt en slags løsning når det kommer til konsoll testing men bluray spillerene er ikke så dyre. De vil kunne vare lenge. Men kanskje det er en grunn til at de bare kjører nrk tv sending på de og ikke bluray. For jeg la merke til når jeg var på expert at bilde instillingene på de fleste tvene var satt til veldig dårlig. Og noen hadde bedre instillinger. Vet ikke om det er gjort med vilje i forhold til hva de har lyst til å bli kvitt raskere? er jo ikke ukjent at de bruker taktikker for å selge det som vil gi de mest fortjeneste. Også som jeg nevnte tidligere han selgeren hadde veldig lyst til å selge meg LG tv. Og ikke tro de anbefaler produkter til deg for å være snille. Alt handler om å tjene mest mulig penger. Han nevnte også den testen i lyd og bilde. Til og med jeg som ikke har så mye peiling på TVer mener at den testen er mistenkelig. Lenke til kommentar
Sewo Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hei Jeg trenger også en exper hjelp med å velge tv. Hvilken av disse to tv ville dere ha valg LG 55UB850VAEN og LG 55LB670VAEN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå