blomsten6 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei! Jeg går nå i tredje klasse og har matte R2, men jeg får ikke så gode karakterer, så jeg lurte på om noen visste om det er mulig å bytte til S2 (har hørt at den er lettere)? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei! Jeg går nå i tredje klasse og har matte R2, men jeg får ikke så gode karakterer, så jeg lurte på om noen visste om det er mulig å bytte til S2 (har hørt at den er lettere)? Nei. R- og S-matte kan ikke stå på samme vitnemål. Kilde: http://www.udir.no/Vurdering/Vitnemal-og-kompetansebevis/Artikler_vitnemal/Foring-av-vitnemal-og-kompetansebevis-for-videregaende-opplaring-i-Kunnskapsloftet-2014/4-Programomrader-og-fag--antall-og-kombinasjoner/ Lenke til kommentar
Instinkt Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvis du har R1(S1 + S2) er det jo bare å bytte ut R2 med et annet fag hvis du har mulighet til det. 1 Lenke til kommentar
blomsten6 Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Åja, det var litt dumt.. Jeg har dessverre ikke lyst til å ha et annet fag.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Olecjen Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Åja, det var litt dumt.. Jeg har dessverre ikke lyst til å ha et annet fag.. Takk for svar! R2 var vanskeligere enn det jeg hadde trodd Fikk 5+ på første prøve, men 4- på andre =( Gruer meg til tentamen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå