Gå til innhold

Blir Martin Ødegaard Liverpool-spiller?


indahla

Blir Martin Ødegaard Liverpool-spiller?  

30 stemmer

  1. 1. Blir Martin Ødegaard Liverpool-spiller?



Anbefalte innlegg

Det har alltid vært snakk om at godeste Ødegaard skal besøke 3-4 klubber nå i vinter, for så å ta en avgjørelse om hvor de har lyst å dra.

 

Til nå har vi fått vite at de har vært hos Real Madrid, Liverpool og Arsenal. Jeg er spent å se om de drar til flere klubber. Man Utd har jeg absolutt null tro på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse


"It was the second time the Norwegian had visited Bayern's Säbener Strasse training complex, having also trained with the Under-16 team last winter. But Bayern's youth team coordinator Michael Tarnat revealed in an interview earlier in the week that Odegaard was likely to be fast tracked into the first team, saying that he was “already too good” for the youth set-up."


Hvordan er Bayern på spillerutvikling? (Ser for meg at Dortmund er bedre, men mulig det bare er en litt standard holdning jeg har, at det ikke er de største/rikeste klubbene som er best på utvikling). Uansett så er det vel et godt stykke til han er god nokl til å spille for A-laget til Bayern? Så sånn sett så er vel fremdeles Ajax et bedre valg? (Eventuelt RM eller Barcelona, som begge har lag i Segunda División). Eller har Bundesliga også gode utviklingsmuligheter selv om en ikke spiller for A-laget?

Lenke til kommentar

Problemet her er at vi ikke vet hvor god Ødegaard er. Hvis hans nivå er så høyt som de i utlandet skal ha det til, vil ikke et lag i Segunda eller noen U-xx liga være godt nok. Da er det kun matching på det øverste nivået som er godt nok. Det er ekstremt interessant spør du meg. I FCB tror jeg han skal slite med å få spille ofte akkurat nå. Guardiola har allerde problem med å bruke Gotze, så jeg vet ikke hvordan han skal ha plass til Ødegaard.

 

Hvis Ødegaard er så god at han ligger i nærheten av Messis nivå, da gjøres det plass til han uansett. Det betyr ikke noe hvem han tar plassen til, for alle vet hva som kommer etter hvert.

 

Bayern er helt i toppen når det gjelder utvikling vil jeg påstå. Kroos, Lahm, Müller, Alaba, Hummels, Schweinsteiger og mange fler er eksempler på produkter fra den tyske klubbens akademi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...