Gå til innhold

Blir Martin Ødegaard Liverpool-spiller?


indahla

Blir Martin Ødegaard Liverpool-spiller?  

30 stemmer

  1. 1. Blir Martin Ødegaard Liverpool-spiller?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså satt opp mot hverandre:

 

- Mindre fysisk liga i Spania, bedre for en ung og svak Ødegaard. (+1 Spania)

- Spille hos favorittlaget sitt framfor verdens beste lag (+1 England)

- Trene med Ronaldo og co, eller Gerrard og co, sett opp mot nivå og utvikling (+1 Spania)

- Klimaet tenker jeg er uviktig. Han er fra Norge

- Lovnad om spilletid på verdens beste lag Vs (kanskje) spilletid hos Liverpool (+1 Spania)

 

 

Det var de jeg kom på med en gang. Ta gjerne å pluss på mer hvis dere kommer på noe. Til nå tenker jeg at det er 3-1 til Spania.

Lenke til kommentar

Altså satt opp mot hverandre:

- Lovnad om spilletid på verdens beste lag Vs (kanskje) spilletid hos Liverpool (+1 Spania)

Oppsettet ditt er ikke feil (IMO) men at han er blitt lovet spilletid tror jeg ingenting på. Hva om ikke passer inn / blir skadet / annet? De kan gjerne si at de vil "satse" på han, men å love han (mye) spilletid tror jeg ikke de har gjort.
Lenke til kommentar

Dumt valg å gå til Liverpool når han er såpass ung. Bedre å gå til en klubb som er kjent for god utvikling, Barcelona, United og Ajax er vel de som ligger på toppen her. United er vel sikkert uaktelt mtp. Ødegaards kjærlighet til Liverpool. Real Madrid er nok ikke et dumt valg, men fort gjort å drukne i mengden.

 

At han senere vil gå til Liverpool hvis han har mulighet er ikke utenkelig.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hørt de si det selv, så jeg kan virkelig ikke gå god for det - men det er en av de med mest kjennskap til Real Madrid som er kilden til akkurat dette. Han skal vist være veldig troverdig.

 

@Muffins: Generelt så ønsker jeg at han holder seg unna England. Det er så et tigersprang i forhold til norsk fotball, og ikke minst så fysiskt. Bedre at han går til Spania eller Nederland (som jeg håper mest på).

Endret av Espp
Lenke til kommentar

For min del slår Ødegaard (og faren hans) meg som typen som driter i hvilke klubber han liker. De går for den klubben som virker som det beste valget med tanke på utvikling. Real har vel ikke fostra opp altfor mange A-lags-spillere til sin egen klubb (Ja, de har utvikla en HAUG med spillere, det vet jeg, men hvor mange av disse spiller i Real nå?)

Lenke til kommentar

Jeg har tatt feil, og jeg fikk hjelp fra Teipball til å innse det.

 

Ødegaard er lovet en spilletid i BBVA, altså ikke Real Madrid - men i en klubb i førstedivisjonen. Det er rimelig stor forskjell på det. Beklager, men jeg gikk ikke rett til kilden og brukte andre sine omformuleringen istedenfor. Så lett kan man bli lurt.

 

Da kan det hende at Liverpool trekker et poeng til, og at det er 2-2 i min egen "kalkulasjon"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Håper han ikke drar til England med det første. Real og utlån til La Liga-klubb er kanskje ikke dumt. Hvorfor har ikke Bundesligaen blitt nevnt? Flere nordmenn som har gjort det bra der i det siste.

 

Bør dra til en klubb der han kan få regelmessig førstelagsfotball i den øverste divisjonen. I Ajax vil han få spille og utvikle seg under radaren de neste par årene. I England vil han ha hele verdens øyne rettet mot seg og fallhøyden vil være mye større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...