Gå til innhold

Radeon 9700 pro UE låser seg i spill

Anbefalte innlegg

Jeg har et sapphire redeon 9700 UE som har vært for meg et genialt skjerm kort.

I det siste har det ikke oppført seg pent. Jeg hadde problemer med "caught in infinite loop" her om dagen og innstallerte de nyeste driverene.

Etter dette er det blitt ennå verre. Spiller jeg Max payne eller call of duty fryser det i hytt og vær, finner ingenting om det i event viewer heller..

Har akkurat lagt inn Dx9B på nytt, og satt lave innstillinger.

Det jeg lurer på er om det er noe galt med kortet? Caught in infinite loop kan vel både være HW og driver problem, men hvordan får jeg testa det?

Leverer jeg kortet\Pcen til startit får jeg vel alt tilbake etter ei uke eller to og beskjed om at ingen feil ble funnet, 750,- kroner takk.

Det må da vel være en måte å finne ut om det er SW eller HW feil?

Takk for svar

V

P4 2.4Ghz

MSI NEO LSR

512 MB Corsair

ca 500Gb disk

Sapphire 9700 Atlantis Ultimate Editon

Chieftec server tower

enermax 350W

Audigy 2

Koss Ur40

div

Edit: masse skrivefeil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I det siste har det ikke oppført seg pent. Jeg hadde problemer med "caught in infinite loop" her om dagen og innstallerte de nyeste driverene.

Jeg har samme skjermkortet, men har ikke opplevd denne feilen, verken med nye eller gamle drivere. Derimot har jeg fra tid til annen opplevd horisontale striper over skjermen, og striper som følger musepekeren. Det eneste som hjelper da er å slå PC'en helt av, og starte på nytt...

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve å sette Fast skriv/write til av, hvis du har den muligheten. Jeg fikk problemer med at Hidden and Dangerous 2 låste seg. Slo av Fast skriv/write i SMARTGART. Det funket.

nope, hjalp ikke.

VPU recover forøker nå å sende en feilmelding, som ikke går p.g.a at jeg ikke bruker epost klient. Fargene er deretter borte også......

Det vil si at det virker som om det bare er 16 farger. Må deretter reboote

Hmmm?

V

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...