Gå til innhold

Levende kuliss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er'e han selveste Metusalem som kommer tuslandes her???

Jo, han passer så visst som hånd i hanske i disse omgivelsene.

Nå blir jo ordet blinkskudd brukt i både hytt og pine - men jaggu tror jeg du har et slikt her.

Forstår godt at du ville brukt'n som modell. Men som vanlig hadde jeg nær sagt så er det slikt man tenker på når det er for sent.

 

Roar

Lenke til kommentar

Er'e han selveste Metusalem som kommer tuslandes her???

Jo, han passer så visst som hånd i hanske i disse omgivelsene.

Nå blir jo ordet blinkskudd brukt i både hytt og pine - men jaggu tror jeg du har et slikt her.

Forstår godt at du ville brukt'n som modell. Men som vanlig hadde jeg nær sagt så er det slikt man tenker på når det er for sent.

 

Roar

 

Takk for hyggelig tilbakemelding, Roar! Vet du hva, dette er ikke tull, men jeg tenkte faktisk på deg da jeg så han... Jeg mener absolutt ikke å fornærme deg, men du har (hadde?) jo også sånt et praktfullt skjegg ;-)

Lenke til kommentar

Herlig bilde og fantastisk motiv, bedre å ta mot til seg å spørre enn å angre etterpå..i verste fall hadde du fått vel et avslag. Men jeg er nok pysete selv på sånt :)

Mvh Oddmund

 

Ahhh, Ja! Jeg vet! Jeg må jo bare prøve å bli flinkere til å spørre. Jeg synes ihvertfall ikke det er greit å bare knipse folk uten lov....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Dette var hærlig:-) Tenk å treffe på Kneppen II akkurat der......

Et flott bilde der denne staselige mannen passer perfekt til omgivelsene. Fototekniske ting er helt uvesentlig, her er det øyeblikket som teller.

Har selv gått og angret på at jeg ikke henvendte meg til personer som fasinerer, så vi er flere i samme båt.....

Lenke til kommentar

 

Er'e han selveste Metusalem som kommer tuslandes her???

Jo, han passer så visst som hånd i hanske i disse omgivelsene.

Nå blir jo ordet blinkskudd brukt i både hytt og pine - men jaggu tror jeg du har et slikt her.

Forstår godt at du ville brukt'n som modell. Men som vanlig hadde jeg nær sagt så er det slikt man tenker på når det er for sent.

 

Roar

 

Takk for hyggelig tilbakemelding, Roar! Vet du hva, dette er ikke tull, men jeg tenkte faktisk på deg da jeg så han... Jeg mener absolutt ikke å fornærme deg, men du har (hadde?) jo også sånt et praktfullt skjegg ;-)

He he he,

Det er faktisk en fetter av meg som kalte meg metusalem og derfor kom jeg til å bruke betegnelsen her.

 

Roar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var hærlig:-) Tenk å treffe på Kneppen II akkurat der......

Et flott bilde der denne staselige mannen passer perfekt til omgivelsene. Fototekniske ting er helt uvesentlig, her er det øyeblikket som teller.

Har selv gått og angret på at jeg ikke henvendte meg til personer som fasinerer, så vi er flere i samme båt.....

 

Hehe - ja du så assosiasjonen du også?

Vi får danne en klubb - så står vi sterkere når vi skal spørre: "Du, jeg kommer fra pyseklubben, og du vil vel aldri i verden la meg få lov til å fotografere deg, vil du vel?" ;-)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

 

Dette var hærlig:-) Tenk å treffe på Kneppen II akkurat der......

Et flott bilde der denne staselige mannen passer perfekt til omgivelsene. Fototekniske ting er helt uvesentlig, her er det øyeblikket som teller.

Har selv gått og angret på at jeg ikke henvendte meg til personer som fasinerer, så vi er flere i samme båt.....

 

Hehe - ja du så assosiasjonen du også?

Vi får danne en klubb - så står vi sterkere når vi skal spørre: "Du, jeg kommer fra pyseklubben, og du vil vel aldri i verden la meg få lov til å fotografere deg, vil du vel?" ;-)

Vi sender Kneppen i forveien....:-))))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...