Marius Horten Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er på jakt etter et racing spill der jeg kan kjøre rundt og så etterhvert når jeg har fått en del poeng kjøpe nye og bedre deler til bilen. Har blitt litt for kjedelig å bare kjøpe nye biler. Så det jeg lurer på er om dere har noen slike spill dere kan anbefale for meg? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Regner med at dette er til PC, men du på køpe deg PS2 å spille Gran Turismo mann! *grin* Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, det var til PC jeg hadde tenkt meg, har litt lyst på NFS: underground, men trenger et nå og... Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 du kan jo prøve redline leagal street racing da Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 okaj, det kal testes, noen andre forslag? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Regner med at du har prøvd Need For Speed Porche 2000 ? Der skal du kjøre, for så å tjene penger til å oppgradere bilene. Vanvittig tøft spill Lenke til kommentar
Marius Horten Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Ja det har jeg spillt før, men da jeg skulle finne det fram igjen nå var det føkka, men kunne du oppgradere bilene der da? kunne man ikke bare kjøpe nye? Lenke til kommentar
proman Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvis du har sansen for bil spill bør du ta en titt på Toca Race Driver online demo! Søk på "Toca Race Driver online demo" (ta med anførsels tegnene) på Google!Tviler på at finner noen negative omtaler! Må være eneste bil spillet som funker bra med keyboard (men enda bedre med ratt!). Online demo'en er på ca. 170MB. Gamer.no har skrevet flere artikler om spillet og har et intervju av sjefs utvikleren som bør leses. *grin* Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg anbefaler Mercedes benz world racing, veldig kult og grafikken er god. Lenke til kommentar
Code 47 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg anbefaler Mercedes benz world racing, veldig kult og grafikken er god. vet du hvor man kan få tak i det spillet til pc? Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 midnight club 2.bra grafikk,bra spillbarhet og kule biler *grin* Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja det har jeg spillt før, men da jeg skulle finne det fram igjen nå var det føkka, men kunne du oppgradere bilene der da? kunne man ikke bare kjøpe nye? Der kunne du kjøpe masse deler, ja. Hvis du ikke oppdaget det har du gått glipp av en stor del av spillet. Flere av spillene som nevnes her passer dårlig til din beskrivelse. World Racing og Midnight Club 2 er ikke akkurat spill som lar deg modifisere bilen spesielt. Heller ikke TOCA Race Driver, men det er i alle fall veldig variert (slik at du kanskje ikke går lei bilene med det første likevel). "Street Legal" og "Street Legal Racing Redline" er spill som lar deg modifisere _mye_, men de er plaget av bugs. Må patches, men selv da kan det være en del problemer. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Vent til 27. november, da kommer Need for Speed Unerground ut, kan prøve demoen allerede nå på ea.com. Der driver du med street-racing og skal tjene opp penger til styling og litt "hardware" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå