Roar Kneppen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 When Volcanoes make Abastract 05 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Å er dette det som kalles gull av gråstein Roar.. det skrev du til meg en gang husker jeg.. flott og kunstnerisk bilde. ser ut som gull.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Vakker natur-kunst! Dette er et sånt som hadde gjort seg på et venterom ;-) Jeg ser mange figurer og ansikter her - og flere dukker opp etterhvert... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei, Roar. Her har Moder Jord, en flittig mur-murer (eller flere) og en kreativ herremann ved navn Roar skapt en overdådighet av farger og formasjoner som ser ut til å gi assosiasjoner som om det var en projektiv test, - bildet er engasjerende og appellerer til fantasien ! "Innpakningen er i seg selv vakker og nesten like fascinerende som motivet, og her er det bare å gi seg over, - det er ingen tvil om hvem som er "Gudfaren" på dette forumet ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Flott gjengitt, malerisk. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Sliter litt ofte med å se hva andre ser i bildene dine, er mulig klar over feilen kan ligge hos meg selv om jeg ikke føler noen mangel på fantasi Var dette i retning pappegøyestranden? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Sliter litt ofte med å se hva andre ser i bildene dine, er mulig klar over feilen kan ligge hos meg selv om jeg ikke føler noen mangel på fantasi Var dette i retning pappegøyestranden? Ja, et stykke på vei, ikke så veldig langt utenfor borgen - hva den nå heter igjen? Meg og navn.... Men jeg har faktisk fotografert snart alt som er langs strandpromenaden mellom fyret og Arena Papagayo er det vel det heter siste hotellet før strendene. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg