Lisla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 For et par dager siden mistet jeg nettilgangen på min Ipad. Vi har trådløst via Get. De andre enhetene hjemme, som PC og annen Ipad, kommer inn. Det merkelige er at jeg får åpnet vg.no og google.no, men ikke db.no og ikea.com, for å nevne noen. Eposten på Ipad'en oppdaterer seg heller ikke. Får melding om at den ikke kan oppdatere seg fordi den mangler internettilgang. Da prøver jeg å gå inn på vg.no igjen og der kommer jeg inn - og vg.no oppdaterer seg. Jeg forstår ikke hva dette er. Når jeg sjekker tilgangen, står det at jeg er koblet opp mot get. Jeg har også koblet meg opp på Ipaden via telefonen og da får jeg opp alle internettsidene jeg vil og jeg har også koblet meg opp på trådløst på jobben - alt fint der også. Er det noen som kan rådgi meg her? Det er jo så rart siden vi har to nøyaktig samme type Ipad'er (air) og den andre funker helt fint på det samme nettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Slett nettverksinnstillingene og koble til nettverket på nytt. Trykk på Innstillinger > Generelt > Nullstill > Nullstill nettverksinnstillinger. Merk: Dette vil nullstille alle nettverksinnstillinger, inkludert følgende: tidligere tilkoblede Wi-Fi-nettverk og -passord nylig brukt Bluetooth-tilbehør VPN- og APN-innstillinger Lenke til kommentar
Lisla Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Tusen takk. Det skal jeg prøve når jeg er ferdig på jobb. Lenke til kommentar
Lisla Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Fantastisk! Gjorde som du skrev og nå funker alt igjen. Tusen takk. Lenke til kommentar
Lisla Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Fantastisk! Gjorde som du skrev og nå funker alt igjen. Tusen takk. ☺️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå