Gjest member-296438 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Silokaia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Joda, Pål - dette føyer seg fint inn i mappa med Pentaxen spesial. Når jeg tenker et toppkutt som går inne i det helsvarte på busken ute på høyrevingen så er jeg på litt gyngende grunn fordi det forsterker følelsen av venstretungt noe om enn ikke mye så der kommer en avveining av om man skal ha en urolig øverkant og heller godta ørlite høyretungt eller ikke. Scroll opp, dekk til og vurder det sjøl. Kompen sitter jo ellers fint. Hvorvidt man skal pynte på virkeligheten og klone vekk et lite "sår" i silo nr. to sett fra høyre mot venstre får heller bli en sak for smaken og baken. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Å dette var lekkert..ganske minimalistisk selv om man ser godt hva det er..bra jobba:)! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Før jeg hadde sett nærmere (les: fått på brillene) trodde jeg du hadde funnet et romersk tempel... Så jeg ble litt skuffet når jeg fant ut at det ikke var fullt så eksotisk ;-) Men kanskje - en gang i fremtiden - vil noen komme til å lese om Silokaia i historiebøkene sine - og ha som mål i livet å valfarte hit ;-) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Takker for fine kommentarer Kneppen, Tove og GroKo:-) @Kneppen, "såret" er en lufte/inspeksjonsluke som jeg glemte å si de måtte lukke..... @GroKo, Det som kommer til å stå i historiebøkene om Silokaia, er at det var Råneplass nr. 1 her i byen. De aller fleste mellom 30-70 har vel sladda mer enn en gang der nede. Kanskje de senere generasjoner vil tolke sporene etter svidd gummi som et slags budskap...... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er i utgangspunktet ikke så stor svart/hvit entusiast, men dette var stilrent og passer utmerket i svart/hvit utførelse. Stilren komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei, Pentaxen. Siloene framstår nesten som søylene på Akropolis i Aten, og har noe av det samme monumentale over seg. De lyse siloveggene skinner som et Shangri-La bak de mørke trærne, og nysgjerrigheten etter å se mer, er vekket. Bildet har en dynamikk som gjør det til blikkfang, og komposisjonen gjør at det engasjerer betrakteren. Jeg synes at det er et fascinerende og fint bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei, Pentaxen. Siloene framstår nesten som søylene på Akropolis i Aten, og har noe av det samme monumentale over seg. De lyse siloveggene skinner som et Shangri-La bak de mørke trærne, og nysgjerrigheten etter å se mer, er vekket. Bildet har en dynamikk som gjør det til blikkfang, og komposisjonen gjør at det engasjerer betrakteren. Jeg synes at det er et fascinerende og fint bilde ! Vennlig hilsen Albert. Takker for flott kommentar Albert:-) Enig med det du sier om monumentalt. Et ruvende bygg her i byen. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er i utgangspunktet ikke så stor svart/hvit entusiast, men dette var stilrent og passer utmerket i svart/hvit utførelse. Stilren komposisjon. Mvh Ragnar Takker for fin kommentar Ragnar:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg