luistheghost Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Desemberpalette # 2. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Flott desemberlys har du hvertfall fått selv om det fortsatt er dårlig med sleaføre tidlig i desember. Men litt rim her og der liver jo litt opp selv om det jo ikke blir noe dikt av bare det for å si som ordkløveren. Veien kranset av nakne trær skaper god spenning og fargeklatten står jo den nær sennepsgule stua fint plassert i flata for. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Nydelig og stemningsfullt..ja det gule huset gjør jo mye her! Hilsen Tove Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Synes det blev et dejligt klart billede og rigtig fint lys vh Suss Lenke til kommentar
okjo Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 En flott desemberpalett, rimfrosten duser ned fargene i landskapet og huset blir blikkfanget Mvh Oddmund Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Flott, flott! Det meste er sagt her av rosende ord, så jeg henger meg bare på ;-) Hadde nesten vært fristet til å "klone bort naboene" her, for å gi det gule huset ennå mer konsentrasjon... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Flott lys, bra komposisjon. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei, Bjarte. Lyset og fargepaletten er av en slik kvalitet at det gir en følelse som kanskje best kan kalles "Lykke", de gangene dette har vært opplevd. Da kan det også være tid til å stoppe opp litt, og tenke: "Dette skal jeg huske !". Et slikt bilde er ren sjelebot ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Takk til alle for hyggelige og reflekterte kommentarer! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg