Darktazz Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) I dag kom kortet opp i 101 grader på wow. Det jeg har er et gtx 660ti, så jeg trenger et nytt kort. Spiller bare Wow, Cs og SC2, så trenger ikke være noe heftig noe, har dere noen forslag? maks 2k tenkte jeg. Endret 5. desember 2014 av Darktazz Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Prøv først å rense det for støv, og sjekk at det er tilstrekkelig med luft gjennomstrømming i ditt kabinett. Det er ikke rare greiene du får for 2k i dag. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Til den prisen har du valget mellom Radeon R9 280x/285 og GeForce GTX 760.280x er vel den som gir mest ytelse av disse,mens 285 er mer strømeffektiv og dermed kjøligere.Har du muligheten til å gå opp 600 - 700 kroner,kan du få 290x som er en god del bedre igjen. Endret 5. desember 2014 av Malmern Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Går du opp til 3K får du 970 som i min mening danker ut 290X 1 Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Vil et gtx 760 kunne kjøre spillene jeg nevnte på max eller ? Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Hva vil jeg få problemer med? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Vil et gtx 760 kunne kjøre spillene jeg nevnte på max eller ? Det er hakket raskere enn GTX 660 Ti, men hvorfor ikke bare ta skjermkortet på reklamasjon og heller spare opp til en merkbar oppgradering? Lenke til kommentar
Alyssa Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg ville også reklamert på det du har om rengjøring ikke hjelper, det bor sikkert en stor fin hybelkanin der inne! Mitt gamle radeon HD5870 kjører alt på high med shadows på low, med fps på 50~ (25m raids, merkbart bedre med high istedetfor ultra). Må ta med at jeg ikke har spilt wow siden mop, så om de har endret kravene kan det hende mitt kort hadde takket for seg. En kompis som fortsatt spiller bruker gtx 680, spiller med alt på ultra + shadows og har 60 fps. Ville derfor prøvd å få tak i gtx 770 på tilbud (ser det er på 2250 på prisjakt nå så litt over det du så for deg), om du ikke kan spare til de beste. Lenke til kommentar
Darktazz Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Har hatt skjermkoret i over 2 år, og det er først nå at det fucker. kan jeg ta det på reklamasjon da? Jeg trenger ikke noe særlig oppgradering, skal bare brukes frem til sommeren igjen elns. Derfor jeg bare er ute etter et rimelig et^^ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja det kan du 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå