Kraken 32 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Kjæresten min var uttro og jeg fant ut av det via facebook.. Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hvordan fant du det ut ? Snoket du rundt på hennes facebook? Hvis det er tilfelle, er ikke du noe mer kjæreste materiale enn det hun er. Endret 5. desember 2014 av Hèxacôres Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Liker å tro at jeg ikke hadde laget noen stor scene i det hele tatt hvis jeg hadde opplevd det samme, bare kuttet kontakt uten å gi grunn. Ser ikke helt poenget i å skulle lage drama. Anonymous poster hash: f2cde...57f Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Litt mer detaljer hadde vært praktisk. Men jeg liker å tro at jeg hadde sagt ifra at jeg visste hun hadde vært utro, for så å bryte av forholdet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Litt mer detaljer hadde vært praktisk. Men jeg liker å tro at jeg hadde sagt ifra at jeg visste hun hadde vært utro, for så å bryte av forholdet. Hvorfor ville du sagt ifra om dette? Jeg mener kunnskap er makt i en slik situasjon, ikke nevn det, stikk uten grunn, aldri mer snakk med henne, hvis hun på død og liv skal mase et svar utav deg så sier du bare "orket ikke tanken på å tilbringe ett sekund mere med deg, hold på å bli helt gal" Anonymous poster hash: f2cde...57f Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor ville du sagt ifra om dette? Jeg mener kunnskap er makt i en slik situasjon, ikke nevn det, stikk uten grunn, aldri mer snakk med henne, hvis hun på død og liv skal mase et svar utav deg så sier du bare "orket ikke tanken på å tilbringe ett sekund mere med deg, hold på å bli helt gal" Anonymous poster hash: f2cde...57f For å være ærlig? Det virker litt smålig å ikke fortelle det. I tillegg så ville jeg nok gjerne også høre hennes del av historien. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Hvorfor ville du sagt ifra om dette? Jeg mener kunnskap er makt i en slik situasjon, ikke nevn det, stikk uten grunn, aldri mer snakk med henne, hvis hun på død og liv skal mase et svar utav deg så sier du bare "orket ikke tanken på å tilbringe ett sekund mere med deg, hold på å bli helt gal" Anonymous poster hash: f2cde...57f For å være ærlig? Det virker litt smålig å ikke fortelle det. I tillegg så ville jeg nok gjerne også høre hennes del av historien. Skjønner, er vel litt forskjellig preferanse på slike situasjoner vil jeg tro. For min del ville det ikke vært ønskelig, det man ikke vet har man ikke vondt av, behøver ikke få detaljene som sikkert sårer enda mer... og bygger enda mer sinne og enda mer uro.... er det over så er det over, ser som sagt ikke poenget i å skulle "komme til bunns i saken"..... skaper årelange krangler slike "etterforskninger".... Anonymous poster hash: f2cde...57f Lenke til kommentar
Chroma Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Har vært der selv, gjorde det slutt. Han hadde ingen god forklaring, han visste ikke hvorfor han hadde gjort det. Må nevnes at han hadde fått flere sjanser. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Skjønner, er vel litt forskjellig preferanse på slike situasjoner vil jeg tro. For min del ville det ikke vært ønskelig, det man ikke vet har man ikke vondt av, behøver ikke få detaljene som sikkert sårer enda mer... og bygger enda mer sinne og enda mer uro.... er det over så er det over, ser som sagt ikke poenget i å skulle "komme til bunns i saken"..... skaper årelange krangler slike "etterforskninger".... Anonymous poster hash: f2cde...57f Enig, jeg vil tro det er personlige preferanser Men jeg burde vel også nevne at jeg aldri har vært i et forhold hvor noen har vært utro (som jeg vet om), så hadde jeg vært gjennom noe sånt så kan det godt hende jeg ville ment noe annet. Lenke til kommentar
Kraken 32 Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg logget ikke inn med belegg eller hadde tenkt og snoke, men hun hadde glemt å logge seg av på fb på min lapptopp. Jeg har egentlig aldri vert typen som snoker osv, men jeg hadde en misstanke om noe ikke stemte og valgte å se gjennom meldingene hennes. Vi hadde vert sammen i ca 5 måner, og hun hadde nylig flyttet inn til meg. Vi hadde akkurat kommet hjem fra ferie da hun valgte å bedra meg (det var her hun hadde glemt og logge seg av). Viste seg at hun hadde planlagt dette mens vi var bortreist og det skjedde første kvelden vi var hjemme. Hun fikk meg også til å kjøre og hente henne ved og si at hun skulle besøke en venninne. Vi hadde absolutt ingen knuter på tråden eller hadde kranglet og sexlivet var veldig bra, så det hele fremsto som totalt irrasjonelt og ulogisk. Jeg valgte å konfrontere henne og sa at jeg viste på bakgrunn fra fb, siden jeg hadde en slags unnskyldning for å ha kommet inn på den. Jeg syntes det var blitt gjort på en så grov og ufin måte at jeg ble illsint og kastet henne ut. Hennes påstand var at hun "elsket meg så høyt men at hun ikke klarte å vise følelsene hun hadde for meg, og derfor hadde hun handlet irrasjonelt, og det var grunnen til utroskap. Enden på visa er kutt av all kontakt fra min side. 9 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Enden på visa er kutt av all kontakt fra min side. Eneste riktige å gjøre. 4 Lenke til kommentar
Aqulini Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg ville også kuttet kontakten uten å lage noe videre drama. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg WeirdFace Skrevet 25. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 25. februar 2015 14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Hun er nok ikke lei for utroskapen. Hun er nok lei at hun ble avslørt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Jeg var i et forhold med en som var utro meg meg, da jeg lå over faktisk. Husker det var fest hos han dagen etterpå og jeg lå med bestekompisen i senga hans, og ja, han kom inn Litt av et styr skal jeg fortelle deg, meen verdt det Anonymous poster hash: be7be...b95 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hun er nok ikke lei for utroskapen. Hun er nok lei at hun ble avslørt. Høres sånn ut, ja. Er det det gjerne går i. Nei, TS gjorde helt rett her i å kutte henne ut. Men det hadde kanskje hatt enda større effekt ved å si det samme som det TS, men være helt rolig, uten å være sint eller på noen måte vise noen former for følelser. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg