Schreiber Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Ja, frykter der. Heldigvis ser det ikke ut til at det blir noe av den PG-13 Hellraiser rebooten. Men traileren gav meg en god følelse, i alle fall. Sarah Connor er like badass som hun var i Terminator 2, og vi vil nok få Arnold som slemming denne gangen. En stund, i alle fall. Og mest CGI-Arnold. Men det er da noe. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Å ta den samme drapsmaskinen i oppfølgeren og nekte ham å drepe noen som helst ble bare teit. "You just can't go around killing people" https://www.youtube.com/watch?v=zFxaCa-hr8o Å ta en av filmhistoriens mest fryktinngytende skapninger og forvandle ham om til en 10 år gammel gutts lydige hundevalp ble nok litt i det meste laget for mang en fan av film nr.1 men det var likevel en artig vri på handlingen, hvert fall tilbake i 1991. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 "Talk to the hand." Problemet er noe av det samme som Aliens Vs Predator 2. Hvordan i svarte kan de lage en Alien-film satt i en liten småby på jorden og slenge på en Predator, og likevel la den være for tenåringer? Det ble helt meningsløst. Det samme gjelder Terminator. Da de lot han bli "faren" til John Connor viste de at de har misforstått hvorfor den første er så bra. "No mercy! No remorse! No regret! Until the sequel!" Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Foretrekker T2 og Aliens over forgjengerene. Men så foretrekker jeg action over grøss. Begge filmene er blant tidenes beste oppfølgere. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 Det jeg lurer på er hvorfor folk synes Termninator 2 er så bra. Er det bare rett og slett en bra film, eller er folk blendet av effektene? Det ville ikke akkurat vært første gang, i så fall. Aliens er knall, ja. Men den har en rimelig bra blanding av grøss, action og historie, og selv om det er langt flere Aliens denne gangen klarer de å holde seg tro mot den første filmen likevel. Det klarte ikke Terminator 2 noe særlig. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Jeg syns T2 er den beste i serien så langt. Jeg må også si at jeg liker Salvation, selv om den virker veldig annerledes enn de tre første. Jeg ser frem til Genisys, mer nå som jeg har forstått bedre hva som skjer i filmen mtp. tids-greiene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå