Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

har kjøpt meg en 86 Firebird

Formula90

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger litt info. dette er en bil som trenger endel deler for å få den på veien igjen. er det noe samfunn eller pontiac forum? er det mulig å få tak i deler i norge? for eks en bensintank. finner bare i usa og sverige...

og motoren, er den 5l V8. hakke peiling på disse. finnes det noe deler til disse? kvassere kammer? kan dette være en 5.0 tpi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er svært mange amcar-tilsluttede klubber der ute, deler kan man kjøpe fra Steinar Stolen i Lørenskog eller Aarnes nedi Sarpsborg eller noe..

Det er også en rekke andre forretninger som selger deler til amerikanske biler her i landet.

Endret av Snylter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

va jo heftig pris før å få det sent tel norge.. : p

Det er sant.

:)

Så du må tenke "stort", dvs bestille mye ad gangen og velge varer som er mye billigere "over there".

For min del har det faktisk lønt seg å kjøpe eksosanlegg til MC, selv om frakt+MVA utgjør mye av prisen totalt. (Fraktpris er etter volum).

Likevel blir det betraktelig billigere enn å bestille fra norsk importør.

Kan ikke skylde på importør da f.eks. Akrapovic har så og si lik pris i EU-land.

Noe jeg finner merkelig mtp hvor stor forskjell det er på gj.snittlig lønn innen EU.

Når det er sagt er Steinar Stolen sikkert et bra forslag.

Lenge siden jeg hadde Amcar og kjøpte noe fra han nå.

:)

Lenke til kommentar

Det er svært mange amcar-tilsluttede klubber der ute, deler kan man kjøpe fra Steinar Stolen i Lørenskog eller Aarnes nedi Sarpsborg eller noe..

Det er også en rekke andre forretninger som selger deler til amerikanske biler her i landet.

Aarnes kunne skaffe det jeg trengte :) de hadde ikke på lager, men det kunne de skaffe, kun 14 dagers leveringstid å! ikke vart det dyrt heller! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...