Gå til innhold

Noen her som husker Pentium Pro?

dominus

Anbefalte innlegg

halla..

jeg må desverre formatere min gode gamle HP Kayak med NT4. jeg har ikke en eneste driver og det gamle PR440FX brikkesettet er litt odd..for å si det sånn.. noen som kan hjelpe meg? Så er det en legacy Adaptec scsi kontroller som jeg ikke helt finner ut av... igjon..noen som ka.......

tusen takk :D

Arnfinn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

NT4 trenger ikke egene brikkesett drivere. Husker alle "previews" av willamette (og P4) kom på NT4 nettopp siden alt annet trengte drivere som ingen hadde.

Uansett, snakker du om et Intel's PR440FX hovedkort eller bare et hovedkort med 440FX chipsettet?

På adaptec kontrolleren din, se på selve "scsi chippen" og se hva som står der.

Lenke til kommentar

drivere ja... bordet er et propretiært intelbord "laget" av HP. bikkesettet er FR440FX. SCSIkontrolleren er en adaptec 2940 og den er integrert på bordet, av alle ting:-( har et par 2940 kontrollere liggende her men driverene funker ikke..

når jeg satte opp maskinen første gang måte jeg bruke et lass med disketter fra HP til brikkesett, scsi og skjermkortet som er fra CornerStone. (CornerStone er en amerikansk produsent av DAC/DTP skjermer med egne skjermkort..sært? JA, men gud som det funker :cool: )

Disken er en Quantum SCSI.

takker for svarene :woot:

Lenke til kommentar

takk..det har jeg faktisk ikke tenkt på :lol: inni hodet ringte det en bjelle når du nevnte den klistrelappen ja.. ja ja...godt jeg er flink til å puste da..ettersom hjernen ikke funker så veldig godt for tiden :lol:

takk til dere alle for innspill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...