PIIIpower Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 07:05, pgressum skrev:Forøvrig synes jeg ikke vi er så strenge heller... Vi har f.eks. ikke gjort noe med denne diskusjonen som oppfordrer alle til å bytte forum.... Nei, hadde dere gjort det hadde dere fremstått som useriøse. Og det har dere (iaf ikke du) ikke fremstått som før. Formålet mitt med posten var å se om folk virkelig har det så ikke som noen mener... Jeg mener at det mod'es litt i hytt og gevær, men hater jo jeg unødvendige autoritære personer... Har forståelse for nødvendigheten av moderering, men man får da vente til det faktisk står noe ulovelig i teksten, dette vass-vasset om "..kan føre til..." er bare piss. Alt kan, hvis man bare vil nok, føre til noe ulovelig. Jeg ser jo at noen moderatorer har blitt meget upopulære, og det med god grunn. Videre vil jeg også påpeke at noen av "feil" postinga er HW.NO sin egen skyld. Trykker man "ny" fra forum menyen på http://www.hardware.no blir posten lagt i "alt om data", for å hindre feilposting kan dere begynne med og sette opp valg når man poster med default som blank kategori slik at man _må_ velge forum. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 08:10, PIIIpower skrev:Jeg ser jo at noen moderatorer har blitt meget upopulære, og det med god grunn. Videre vil jeg også påpeke at noen av "feil" postinga er HW.NO sin egen skyld. Trykker man "ny" fra forum menyen på http://www.hardware.no blir posten lagt i "alt om data", for å hindre feilposting kan dere begynne med og sette opp valg når man poster med default som blank kategori slik at man _må_ velge forum. Helt enig! Jeg har ikke tenkt på det selv, men så bruker jeg ikke 'Ny' linken fra forsiden heller... Uansett er det et godt poeng. Jeg skal høre med Amund om han kan rette opp det. Takker så meget :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå