Hkkkooe Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei! Har lett lenge etter en god party mix, men finner absolutt ingenting på soundcloud eller youtube som jeg liker. Er ute etter en mix hvor det er populære sanger (gjerne remixer) og hvor det er gode ''drops''. Synes for eksempel at dette er en god mix:https://soundcloud.com/dj-epsilon/party-mix-2013-vol-2-dj Noen som har forslag til lignende mixer? Takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Last ned sett til populære djer som ikke produserer musikk (populærmusikk) selv, disse bruker gjerne musikk fra et bredt spekter av artister. Så gjelder det bare å finne den perfekte miksen, eller lære seg å lage den selv Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Takk. Har du noen forslag til slike produsenter? Har hørt på Hardwell sine mixer, men kan ikke si at jeg like de så veldig godt. Lenke til kommentar
Blaaaabkaa Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 en spesiell sjanger/stil du tenker på? og i hvilken setting skal du/dere høre på denne mixen? bare å grave på youtube, soundcloud eller mixcloud. Ligger plenty der ute. Lenke til kommentar
Hkkkooe Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 en spesiell sjanger/stil du tenker på? og i hvilken setting skal du/dere høre på denne mixen? bare å grave på youtube, soundcloud eller mixcloud. Ligger plenty der ute. EDM kanskje. Bare en mix hvor man bruker populære sanger med remixer og hvor det er gode ''drops''. Nå er jeg veldig glad i party musikk, så hører på det overalt. Har som sagt lett lenge etter gode mixer, men finner så og si aldri noe. Mulig jeg bruker feil søkeord. Vet du om en som lager gode mixer eller har du noe å anbefale? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 https://soundcloud.com/dj-juicy-m Versegod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7891564 Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Hei Esssentialmix.org har flere tusen mixer du kan søke i. Spesielt fra Carl Cox med flere. Har også flere kjente mixer fra de siste årene blant andre djer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå