Gå til innhold

Kinect til one, er den verdt kjøpet?

raysv

Anbefalte innlegg

Hei,

Vurderer å handle inn kinect, og lurte derfor på om noen av dere som har den eller har testet kan si noe om den er verdt et kjøpe? Eller blir det bare et veldig dyrt webcam?

Hvor langt unna må man stå for at den skal fungere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Vurderer å handle inn kinect, og lurte derfor på om noen av dere som har den eller har testet kan si noe om den er verdt et kjøpe? Eller blir det bare et veldig dyrt webcam?

Jeg har Kinect og må ærlig innrømme at jeg knapt har brukt den. Hvis du ikke er stor fan av Kinect Sports Rivals eller diverse fitness- og danseapplikasjoner, ser jeg ikke helt nødvendigheten av den. Den er grei å ha til innlogging og scanning av diverse koder, men om det er verdt hundrelappene tviler jeg på.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg har Kinect og må ærlig innrømme at jeg knapt har brukt den. Hvis du ikke er stor fan av Kinect Sports Rivals eller diverse fitness- og danseapplikasjoner, ser jeg ikke helt nødvendigheten av den. Den er grei å ha til innlogging og scanning av diverse koder, men om det er verdt hundrelappene tviler jeg på.

Jupp, tok sjansen og kjøpte den, men enn så lenge, har den ikke helt overbevist, laster ned sports rivals nå for å teste så får vi se.

Kjøpte den på elkjøp, så hvis jeg ikke føler det tar seg opp igjen så blir den levert tilbake :)

Lenke til kommentar

Du kan sette opp alt til å slå seg på sammen med xBoxen ved hjelp av kinecten. Bare denne funksjonen gjør at den er verdt pengene.

Enten om jeg sier "Xbox On" eller holder knappen på kontrolleren på så slår både tven og anlegget seg på (riktig kanal også).

Ekstremt greit når du hater masse kontrollere

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er flittig bruker av Kinect, men skal være ærlig å si jeg tror ofte jeg er alene om det.

Kommandoer som:

Xbox, on, Xbox, turn off er alltid brukt

Xbox, go to "spill" ofte brukt

Xbox, go to "apps" Netflix, Plex f.eks

Xbox, use a code = greit for de som bruker qr kode eler gift cards koder

Xbox, record that er fantastisk (men de har laget shortcut på kontrolleren for den delen)

Xbox, snap = must have

Spiller du Fantasia, legger en merke til hva Kinect er god for!

Kinect sports er noe mer utfordrende.

Men som firberblad sider, Kinect + skype = win win

+ man har de enkle men likevel fiffige kinect implementerings delene i spill.

BF4 = ammo, health +++

Alien = hvor man tiltrekker seg fi

DR3 = samme som ovenfor

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri kjøpt den løst, men siden jeg kjøpte utgaven der den kom med skal jeg innrømme at jeg aldri ville kvittet meg med den heller. :-P

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^

Exaclty what he said

Enig! "Xbox on" og alt slår seg på. Bare det er verdt penga. Har xbox one på soverommet uten kinect og tar meg selv i å glemme at man ikke kan si volum up og down og on, og off :/

Lenke til kommentar

Etter litt bruk, og tiltross for at jeg kjøpte den løst må jeg innrømme at jeg kommer til å beholde den for stemme styringa alene.

Eneste som er litt irriterende er at jeg må gjenta meg selv litt for ofte, engelsken er brukbar og burde være riktig kalibrert.

Ser noen her sier at dere går den til å slå på reciveren til riktig kanal også, få den til å velge riktig kanal har jeg ikke fått den til å switche til, velger kun den som den stod på når den ble slått på, hvor velger man kanalen den skal sette det til?

Lenke til kommentar

Etter litt bruk, og tiltross for at jeg kjøpte den løst må jeg innrømme at jeg kommer til å beholde den for stemme styringa alene.

Eneste som er litt irriterende er at jeg må gjenta meg selv litt for ofte, engelsken er brukbar og burde være riktig kalibrert.

Ser noen her sier at dere går den til å slå på reciveren til riktig kanal også, få den til å velge riktig kanal har jeg ikke fått den til å switche til, velger kun den som den stod på når den ble slått på, hvor velger man kanalen den skal sette det til?

Etter litt sjekk så tror jeg det faktisk er reciveren min selv som velger riktig "kanal" da den merker xboxen slår seg på.. TV`en står på samme kanal alltid..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...