Gå til innhold

[Løst] Synkronisering av kalendere (S planner) Android


Anbefalte innlegg

Hvordan kan en få "samkjørt" kalenderen (s planner) på Samsung Galaxy S4 Active og Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition?

 

Har samme Google-konto på begge disse, og det er huket av for å synkronisere kalender på dem begge.

Men uannsett hvilken av dem jeg legger inn noe i kalenderen og synkroniserer etterpå, så kommer det ikke frem på den andre "gadgeten", selv om jeg da også "aktivt" synkroniserer den manuellt.

 

Har huket synkroniseringen av/på og restartet både mobil og nettbrett både mellom og i etterkant disse "operasjonene", men ingenting hjelper.

De vil ikke samkjøres sålangt i hvert fall, men det er jo helt klart noe jeg gjør feil eller overser. Spørsmålet er, hva gjør jeg feil eller hva er det jeg ikke har gjort for å få dette til?

 

Samsung kies er ikke aktivert/opprettet, men jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre.....?

 

Alle mailer og kontakter er samkjørt via Google-kontoen, og det fungerer helt som det skal, men kalenderen/s planner får jeg ikke til......

 

Noen forslag?

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi oss løsningen da.

 

 

Hehe, en kan jo ikke innrømme at det var en brukerfeil offentlig da..... ;)

 

Jeg trodde kalenderene bare ble synkronisert via min Google-konto, men på nettbrettet så har jeg i tillegg satt opp jobbmailen, og den må stå som std.mail. Så da synkroniserer de hver sin sin konto, og blir dermed ikke samkjørte.

 

Så her var det rett og slett en brukerfeil.

Endret av fotonisse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...