*F* Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei. Da var jeg på en lokasjon i dag og skulle hente en ting fra en på denne lokasjonen, jeg viste hvem dette var, men hadde ikke telefonnummer. Ingen problem tenkte jeg, jeg har jo knyttet telefonen mot bode jobbmailen og Lync, og av tidligere erfaring vet jeg at telefonummeret til nesten samtlige ansatte ligger på exchange. I outlook klikker jeg bare på navnet til noen og får opp telefonnummer og annen info. Dessverre fikk jeg erfare at hverken mobilklienten (Standard Android) eller Lync for telefon ga meg denne informasjonen. Jeg lurer derfor på, er det noen måte å få hentet dette til telefonen? Å synce hele lista med telefonen er uaktuelt da det er en stor bedrift med flere tusen ansatte. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvis du skulle ringe han kunne du vel bare ringt han med Lync? -Så hadde serveren fikset nummeret? Ellers har jo f.eks Telenor mobilapper som Mobilt bedriftsnett med eget bedriftssøk, andre har sikkert tilsvarende. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Med Lync på Windows Mobile 8.1 funker nr søk, så lenge alle ansatte ligger inne med tlf nr i Lync (AD). Har litt samme problemstilling, men jeg bare søker i Lync på mobilen min, og kan da velge om jeg vil chatte, ringe på lync, eller ringe på mobilnr. Kjenner ikke til Lync på Android om dette funker. Ellers kan du sikkert lage din egen personlige kontaktliste i Outlook og synce denne mot mobilen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå