Buzz76 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har testet Guild FTP, men får den ikke til å fungere. Fungerer lokalt, men ikke fra WAN. Router er NAT'a og åpnet for de portene jeg har satt. Nå er jeg lei... noen som vil anbefale en annen FTP server? Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tja er det til windows du ska ha fungerer Bulletproof FTP server ganske greit Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Tja er det til windows du ska ha fungerer Bulletproof FTP server ganske greit Edit: Beklager dobbel postinga Lenke til kommentar
Valemon Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 www.bpftpserver.com Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Bulletproof har jeg hørt om før... men den koster jo peng. Har testa BlackMoon også nå... samme problemet. Må jo være noe vi ikke tenker på eller rettere sagt vet... altså ikke gjør eller gjør feil. Noen tips til hva man må passe på? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ProFTPD er helt konge! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ProFTPD er helt konge! prøvde og laste det ned og pakke det ut i windows men fant værken exe fil eller setup i noen av mappene !!! Lenke til kommentar
schnellfahrer Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 CerberusFTP. http://www.cerberusftp.com Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ProFTPD er helt konge! prøvde og laste det ned og pakke det ut i windows men fant værken exe fil eller setup i noen av mappene !!! Supported Platforms ProFTPD is known to compile and run on the following platforms. If you know of any that are not in this list, please email the core developers). AIX, BSD/OS, Cygwin*, DG/UX, Digital Unix, FreeBSD*, HP/UX, IRIX*, Linux for IBM S/390, zSeries, Linux*, Mac OS X*+, NetBSD, OpenBSD, SCO, Solaris*, SunOS Windows står ikke her... Det var for alt jeg forstod kildekode du lastet ned, forresten.. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har testet Guild FTP, men får den ikke til å fungere.Fungerer lokalt, men ikke fra WAN. Router er NAT'a og åpnet for de portene jeg har satt. Nå er jeg lei... noen som vil anbefale en annen FTP server? Kan anbefale Raidenftpd. Koster 20$, men det er jo ingenting for et så bra produkt. Ta en titt da vel http://www.raidenftpd.com/en/ Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ProFTPD er helt konge! prøvde og laste det ned og pakke det ut i windows men fant værken exe fil eller setup i noen av mappene !!! Kanskje fordi du lastet ned Linux versjonen. Du bruker altså Windows? Da bør du nok prøve noen av de andre som er anbefalt her! ProFTPd kan brukes på Windows via cygwin, men da begynner det å bli avansert! Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Legg inn LINUX på en gammel datamaskin som ikke er i bruk lenger! perfekt for ftp server. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ellers tok det meg ca. 5 sekunder å sette opp FTP med Titan FTP server. Fant den på tucows, bare måtte ha et eller anna i full fart. Den hadde vaffal en kjempegrei wizard som setter opp alt sammen. 5-6 tasteklikk så er serveren oppe og går. Legge til brukere er også kjempelett. Anbefales. Lenke til kommentar
Mickey Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hva med å bruke ISS, som er innebygd i Windows 2000 og XP Pro. Bruker det selv, og er veldig fornøyd. Bruker det selv bak en router som NAT'er, men det var bare å åpne port 21, så virket det for meg. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Fant ut av det Feil i programmeringen av ruter. GuildFTPd funker fint nå Takker for forslag!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå