pepsi1max Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Har en følelse på at dette er feil sted, men er usikker på hvor ellers dette passer. Jeg har et lit spørsmål som dere kanskje kan svare på. Jeg skal kle meg som Rocky til en A>merika tema fest, og lurte på om det finnes noe sted hvor jeg kan få kjøpt Tøybokstaver til å sy på shortsen, eller Stryke bokstaver? Trenger butikk i oslo så jeg kan kjøpe det kjapt Takk Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Kan du ikke bare gå på clas ohlson og kjøpe printbart strykepapir da ? printer du det du vil og senere klipper ut og stryker på ? varer kanskje ikke så lenge men burde da overleve en natt/fest Slang en link med jeg http://www.clasohlson.com/no/Clas-Ohlson-T-shirtpapir/Pr386234000 Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 funker denne over segselv også om det skulle trengs? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) funker denne over segselv også om det skulle trengs? Du...det kan jeg ikke svare på... Aldri hatt det dillemmaet Av nysgjerrighet, hvilket scenario er det du ser for deg som kan føre til at du kan trenge det egentlig ? Endret 4. desember 2014 av technicality Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 funker denne over segselv også om det skulle trengs? Du...det kan jeg ikke svare på... Aldri hatt det dillemmaet Av nysgjerrighet, hvilket scenario er det du ser for deg som kan føre til at du kan trenge det egentlig ? Det er en "Fighter" Logo jeg helst vil dekke over og fylle inn med "Rocky" Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 funker denne over segselv også om det skulle trengs? Du...det kan jeg ikke svare på... Aldri hatt det dillemmaet Av nysgjerrighet, hvilket scenario er det du ser for deg som kan føre til at du kan trenge det egentlig ? Det er en "Fighter" Logo jeg helst vil dekke over og fylle inn med "Rocky" Kan du ikke bare redigere og ordne litt på motivet før du printer den ut da ? får du den seendes akkurat slik du vil og slipper å møte prøve deg frem og håpe det blir pent Lenke til kommentar
pepsi1max Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 det funka, anbefaler det ikke på en sånn Ordentlig Boxing shorts, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå