Gintoki Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Finnes det en bærbar media spiller som har:Støtte for flacbluetooth for BT headset (beats wireless i mitt tilfelle)mer enn 64GB lagringMuligens støtte spotifyFinnes det en slik?For har vurdert ipod classic 120GB, men her i norden så er det ingen som selger brukt Ser prisguide har noen butikker som selger den, men bare av gen 2 når jeg vil ha gen 6. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 iPod Classic har ikke støtte for avspilling av FLAC-filer med mindre du installerer Rockbox. Bluetooth adapter kan fås kjøpt hos Amazon.Du kan forsåvidt bruke Spotify, men kun til å overføre innhold som er lagret 'lokalt' på PC-en din. Har selv en iPod Classic av typen 160GB, 7-generasjon. Anbefaler dog å installere Rockbox ettersom utdatert programvare og småskurrete lyd. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Ok, men iclassic 160GB støtter spotify? Om den gjør, åssen installerer jeg den? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 iPod Classic har støtte for Spotify, men kun til overføring av innhold som er lagret 'lokalt' på PC-en din. Ikke biblioteket til Spotify. Du installerer ikke Spotify på iPoden, men PC-en din. Sørg også for at USB-driveren er skikkelig installlert.iPoden skal automatisk dukke opp i Spotify. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 23. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2014 Så om jeg laster ned 160GB med musikk fra spotify for offline, kan jeg da synce musikken med classicen da? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig, men nei. Du har ikke mulighet for synkronisering av biblioteket til Spotify. Bare ditt eget bibliotek som er lagret 'lokalt' på PC-en din. Musikk som du enten har kjøpt fra iTunes eller lastet ned. Endret 23. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 26. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg formulerte meg kanskje litt dårlig, men nei. Du har ikke mulighet for synkronisering av biblioteket til Spotify. Bare ditt eget bibliotek som er lagret 'lokalt' på PC-en din. Musikk som du enten har kjøpt fra iTunes eller lastet ned. Oh, ok. Da venter jeg heller på apples sin mulig kommende itouch 6g 120GB neste år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå