AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja, hva skal man gi da? Vi er ikke så godt kjent eller har datet lenge. Jeg lurer på hva jeg skal gi i gave, da. Dele en flaske, eller gi han noe sjokolade? Eller hva.. VIl ikke gi noe som skremmer han bort eller at han føler noe press på å gi tilbake! Anonymous poster hash: b8e73...2cf Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg fikk parfyme av ei jeg datet i under 1 uke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg fikk parfyme av ei jeg datet i under 1 uke. Wow, hvordan reagerte/tenkte du, og hva hadde du med til henne? Anonymous poster hash: b8e73...2cf Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg ble satt ut, men tok det positivt da. Jeg hadde ingenting, jeg var en fattig soldat på tiden så. Men vi er sammen i dag så det går da bra. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg ble satt ut, men tok det positivt da. Jeg hadde ingenting, jeg var en fattig soldat på tiden så. Men vi er sammen i dag så det går da bra. Greit. Kanskje jeg bare skal ta med en flaske vin Anonymous poster hash: b8e73...2cf Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Tror den hinter litt mer subtilt enn ei parfymeflaske iallefall Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hadde ei jente gitt meg parfyme etter ei uke med dating hadde jeg trodd at jeg hadde luktet vondt. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå