Tryminator Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei Når jeg f.eks. spiller får jeg plutselig attempting to reconnect og høy ping i noen sek også blir det bra igjen... På skype lett skjer det samme... Bruker kabel... Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Umulig å si uten mer informasjon. Router, brukere på nettet, hva du eller andre også bruker det til osv osv Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Skulle gjerne hatt litt hjelp med det selv.. jeg har kabel nett.. levrendøren er H-Nett 15ned og 5opplastning... ikke verdens beste nett. men det funker.. eller gjorde.. Når jeg spiller foreksempel League of legends. så kan det ta noen sekunder at jeg har veldig høy ping(ms) men å så blir stabil på 60ms ca. Detta skjer veldig ofte når jeg da går inn i kamp foreksempel.. Så jeg lurer litt på om det er kanskje noe instilinger eller noe med Biosen som jeg kan ordne på? Har Maximus VII hero. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 21. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2015 Funnet ut at det er ruteren vi fikk av Get som er problemet... Lenke til kommentar
NullpeilAnders Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 oki =) er nok ikke i mitt tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå