sondremann Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hydravision vil ikke starte på pcen min og kommer med feilmelding om at Ati skjermdriver ikke er innstalert. Har prøvd å avinnstalere/reinstalere drivere men intet forandrer seg. Alt annet virker men ikke hydravision, hva er feil?? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 akkurat det skjer med meg også... fatter ikke hva det er... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Om du avinnstallerer skjermkortdriveren så ligger fortsatt hydravision inne, må derfor inn å avinnstallere hydra oxo før du legger inn driverne på nytt! Regner med du har siste catalyst 3.8... Lenke til kommentar
sverreco Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Men hvis du vil bruke Hydravision må du ha to like store skjermer med lik oppløsning. Hvilket skjermkort bruker du? Jeg har Radeon 9600 som funker fett med to skjermer uten hydravision. Jeg har extended desktop, men kan ikke maksimere et program så det går over begge skjermene, men det går fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå