Centy88 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det er bare å ta av seg hatten for Norwegian og alle folka der. Reiser kun med Norwegian alltid. http://media.norwegian.com/#/pressreleases/norwegian-er-igjen-kaaret-til-europas-beste-lavprisselskap-1094928 Kjempe omtale i daily mail.. http://www.dailymail.co.uk/travel/travel_news/article-2777132/What-REALLY-fly-London-New-York-150-Norwegian-s-budget-transatlantic-flights-test.html Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Grattis, men reiser bare med SAS selv 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Misvisende trådtittel, fra lenkede nyheten: Norwegian har nok en gang blitt kåret til ‘Europas beste lavprisselskap’ – denne gangen av AirlineRatings.com. Selv unngår jeg Norwegian der det er mulig, min oppfatning er at deres "lavpris" går på bekostning av komfort (oppfattet benplass) og tilfredsstillende reise (på enkelte avganger fra Polen kan det oppleves som å sitte på en buss full av fulle hooligans som aldri har vært på et fly før). Liker heller ikke de antikke flyene de har brukt på enkelte strekninger jeg har reist i det siste. Endret 9. desember 2014 av mandela Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Noen ganger koster billetene over 5000 kroner så de er ikke engan "lavpris"... Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Tror jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har flydd med Norwegian. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Mye firkantede folk. Jeg kan ikke se noen logisk grunn til å bare velge hverken det ene eller det andre flyselskapet. Pris og avgangstider er og blir avgjørende. Og hold nå for pokker jobbetalte reiser utenfor disse diskusjonene. De styres av selskapsavtaler, bedriftspolicy og mange velger lett det dyreste når andre betaler. Dermed har disse minimalt med fritt valg for egne reiser å gjøre. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Er selv veldig fornøyd med Norwegian. Har aldri hatt noe å utsette verken på pris, punktlighet eller komfort (sammenlignet med andre lavprisselskaper som Ryanair, AirAsia, Tiger air etc). Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 (endret) Når det gjelder punktlighet er det også minimalt å utsette målt mot fullprisselskaper. Endret 29. desember 2014 av StoreMyen Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Liker Norwegian jeg også. Fløy til London med de for noen år siden og det var bra. Men er enig med en som skriver over meg. Jeg velger fly etter når de går og prisen osv. Ikke etter hvilket selskap det er. Flyr egentlig svært sjeldent,har vell ikke vært i et fly på 3år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå