Gå til innhold

To spurver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke tatt på foringsplass Øyvind, og da gjelder det vel ikke her inne......tror jeg har sett det før, men flott er det fotografisk "hokke som", en liten fin detalj er det lille vi ser av fargene i vinduet i bakgrunnen, det bryter fint mot hovedmotivet....dette ble vel den siste kommentaren min her inne,( har vel ikke kommentert mye før heller, men orker ikke denne koseklubben) så lykke til videre!

 

mvh Ulv

Lenke til kommentar

Næmen, Øyvind - har du blitt fuglefotograf?

Brukbart plassert i flata han skarpe til venstre med gode farger og detaljer.

For øvrig er jeg gla' hørselen min er for dårlig til å høre hva slike små sier om meg når jeg forsøker å forevige dem på best mulig måte.

 

Roar

 

Takk for kommentaren Roar, liker fugler og mater de hver eneste dag, men har ikke tatt så mange bilder av de. Når det gjelder hørselen så er min nesten ute av drift, var litt metaforisk den historien :)

Resten var av den verdagslige typen uten ringmerking, for å si det slik .

:)

Lenke til kommentar

Det er jo ikke tatt på foringsplass Øyvind, og da gjelder det vel ikke her inne......tror jeg har sett det før, men flott er det fotografisk "hokke som", en liten fin detalj er det lille vi ser av fargene i vinduet i bakgrunnen, det bryter fint mot hovedmotivet....dette ble vel den siste kommentaren min her inne,( har vel ikke kommentert mye før heller, men orker ikke denne koseklubben) så lykke til videre!

 

mvh Ulv

 

Ja du har sett dette før ,Ulv. Sendte dette inn av samme grunn som sist og skjønner at du vet grunnen.

Oppe står det virkelig bildekritikk,men det er for mange som overser det faktum at det er faktisk noe å ..kritisere.. i bildene.

Er etter alle årene inpå internett møkka lei lei det klisset som hoper seg opp under enkeltes bilder.

Innrømmer at jeg ikke ser helt lysningen i skogen

og det er lett å trekke inn årene,sagt slik.

Vel, vi går vel i noen hull til før vi får vinger :)

Takk selv!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...