sinnaelgen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg har en pc som jeg selv har satt sammen med deler kjøpt fra komplett.no for 4 år siden. Selv om det var noen problemer med w7 så funger det ok i dag . w7 er dog lit treg i oppstarten. ( noen minutter for den er klart til bruk ) Noe jeg ikke har klart å redusere selv om andre pcer med w7 bruker kortere tid ( uten SSD ) Det går også fin å oppdatere skjermkort driverne - windows 7 home premium oem 64 bit - Radeon 5770 - hovedkortet er P7P55D-E fra Asusus En annen pc ferdig konfigurert fra komplett med Hovedkort fra Gigabyte ( Gigabyte GA-P55-USB3, P55, Socket-1156) samme skjermkort og windows 7 home premiium oem 64 bit Nekter tvert å la meg oppgradere skjermkort programvaren Det gjør ikke saken bedre at flash player video avspillingen NRK bruker funger dårlig i firefox men ok i google chrome Etter å ha lastet ned og kjørt installasjonen starter windows opp på nytt og tvinger gjennom en gjenoppretting må jeg virkelig installere og aktivere w7 på nytt før dette skal virke ? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Du kan forsøke å avinstallere skjermkortdriveren vba DDU før du installerer siste versjon av driveren. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Du kan forsøke å avinstallere skjermkortdriveren vba DDU før du installerer siste versjon av driveren. Selv om jeg hadde valget å av-installere tidligere drivere ( installeringsprogrammet) så valgte jeg å gå rett på installering. Nå har jeg forsøkt tidligere også uten at jeg husker hvor langt jeg kom da Det har også vært problemer tidligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå