Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hjelpen, jeg fikk pinget jeg. Men hvorfor luker dos vindu seg ved ipconfig? Var ikke sånn før. Jeg har formatert maskinen min, men vindu lukker seg fortsatt. Jeg har et program som åpner dos vindu i bakgrunn, men jeg får ikke kjørt dette programmet da det lukker seg. Mistenker at det er samme årsak til at jeg ikke får kjørt dette programmet. Noen som vet noe mer?

Lenke til kommentar

Hvis du skriver en kommando i Run-boksen så åpner du et vindu, og dette vinduet vil lukke seg med en gang den kommandoen er ferdig. Skriver du ping .... så ser du resultatet fordi det tar noen sekunder å kjøre denne kommandoen. Skriver du ipconfig så er dette ferdig på et blunk og vinduet lukker seg før du rekker å se noe som helst. Derfor må du åpne et fast vindu med cmd før du skriver kommandoen.

 

Hvilket program er det du snakker om?

Lenke til kommentar
Hvis du skriver en kommando i Run-boksen så åpner du et vindu, og dette vinduet vil lukke seg med en gang den kommandoen er ferdig. Skriver du ping .... så ser du resultatet fordi det tar noen sekunder å kjøre denne kommandoen. Skriver du ipconfig så er dette ferdig på et blunk og vinduet lukker seg før du rekker å se noe som helst. Derfor må du åpne et fast vindu med cmd før du skriver kommandoen.

 

Hvilket program er det du snakker om?

Det er et program som heter Brigde 5000. Det er et program som jeg skal kunne programere og hente ut data i fra noen som heter Chessel skrivere. Sier deg sikkert ikke så mye. Skjønner ikke hva problemet er.....

Lenke til kommentar

Det er normalt at et vindu lukker seg når programmet er kjørt ferdig. Hvis programmet derimot venter på input, så skal det ikke lukke seg. Kan du gjøre en test, kjør Edit i Run? Hvis du da har et Edit-vindu åpent, så oppfører OS'et seg normalt.

 

Problemet ditt med Brigde 5000 kan være at programmet ikke greier å starte. På grunn av ting går så raskt, så ser du ikke feilmeldingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...