OHJohansen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Samsung gir deg nå Lollipop 5.0.Nå får Galaxy S5-en din Android-oppgradering Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Noen som vet når de andre Samsung modellene får denne Android-oppgraderingen? For min del så dreier det seg om Samsung Galaxy S4 Active, men det er jo mange andre modeller dette også vil gjelde, forhåpentligvis.......? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Noen som vet når de andre Samsung modellene får denne Android-oppgraderingen? For min del så dreier det seg om Samsung Galaxy S4 Active, men det er jo mange andre modeller dette også vil gjelde, forhåpentligvis.......? Mener jeg leste noe om nyåret for tidligere modeller. Lenke til kommentar
tberg72 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 "Nå får Galaxy S5-en din Android-oppgradering" Kult. Jeg visste ikke at jeg hadde en S5 en gang. Hvem har tatt den?! ;-) Venter forøvrig spent på Lollipop til Galaxy Tab S Lenke til kommentar
tommgamm Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Har noen fått lastet ned oppdateringen? Hvilken leverandør har du? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet når de andre Samsung modellene får denne Android-oppgraderingen? For min del så dreier det seg om Samsung Galaxy S4 Active, men det er jo mange andre modeller dette også vil gjelde, forhåpentligvis.......? I følge "The android soul" vil S4 active få oppdateringen i Mars-April. De regnet og med Januar-Februar på S5 så er du heldig, kommer oppdateringen før Kilde: http://www.theandroidsoul.com/android-5-0-lollipop-update-schedule-samsung-htc-sony-motorola-manufacturers/ Lenke til kommentar
Guy999 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 når kommer Android L til Norge Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 når kommer Android L til Norge Allerede kommet. (På Nexus enheter, og nå straks Samsung S5, noen Motorola telefoner, osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå