Torstein Norum Bugge Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Fortsetter produsentens nye designfilosofi.Dette blir Samsungs tynneste mobil Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg vil ikke ha en tynnere telefon, jeg vil ha bedre batteritid... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Enig med kommentaren over. Jeg opplever ikke akkurat at vi er på et punkt for telefonene ikke er tynne nok, fokuset nå burde ligge på samme tykkelse + bedre batterilevetid. Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jamen i svarte helvete da, Samsung. Det må da være lov å fokusere på et par kongetelefoner per år, istedet for å lansere en ny hver måned!? Forøvrig er jeg også enig meg kskjon. Mobilen trenger ikke være papirtynn, men at den holder like lenge på strøm som min Nokia 3310 gjorde i sin tid, er ikke å forakte. Husk at 3310 er en av tidenes mest populære telefoner, og rocka et 1000MAh batteri, til tross for at 8310 var mye tynnere(dog også mindre), med et knøttlite 650MAh batteri. Lenke til kommentar
pcking Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Dette blir den nye bend phone 2 Lenke til kommentar
Mulder Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Samsung kan pøse ut så mange telefoner de vil, TouchWiz suger like mye hver gang. Savner nyheten som sier "Samsung designer ny TouchWiz fra scratch". Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hvorfor konkurrerer man egentlig om hvor tynn den er? Er det ikke bedre å ha bedre batteri tid, prosessor og at den er god å holde i? Jeg kunne ikke brydd meg mindre over hvor tynn den er. Jo større, jo bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg