J.B.A Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei! (sorry hvis det er en tråd for små spørsmål istedenfor å lage ny!) Vet ikke om det er noe jeg virkelig ikke har fått med meg eller hva det er egentlig:P Har kjøp meg ny tv og da følger det jo med en fjernkontroll, men får jeg brukt denne uten om at jeg styrer lyd og om hvilke tilkoblingsmulighet jeg vil se på? For må jo bruke den støgge dekoder fjernkontrollen til å styre boksen? (skifte kanal osv.) Kan man bruke fjernkontrollen som følger med tven eller må jeg ha to stykker? Takk! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Logitech Harmony Touch. Så kan du putte begge fjernkontrollerne i en pappeske på loftet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei! (sorry hvis det er en tråd for små spørsmål istedenfor å lage ny!) Vet ikke om det er noe jeg virkelig ikke har fått med meg eller hva det er egentlig:P Har kjøp meg ny tv og da følger det jo med en fjernkontroll, men får jeg brukt denne uten om at jeg styrer lyd og om hvilke tilkoblingsmulighet jeg vil se på? For må jo bruke den støgge dekoder fjernkontrollen til å styre boksen? (skifte kanal osv.) Kan man bruke fjernkontrollen som følger med tven eller må jeg ha to stykker? Takk! Fulgte det med en programmeringsliste til fjernkontrollen du fikk med TVen? Mange fjernkontroller kan programmeres til å også fungere med andre enheter. Lenke til kommentar
J.B.A Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Hei! (sorry hvis det er en tråd for små spørsmål istedenfor å lage ny!) Vet ikke om det er noe jeg virkelig ikke har fått med meg eller hva det er egentlig:P Har kjøp meg ny tv og da følger det jo med en fjernkontroll, men får jeg brukt denne uten om at jeg styrer lyd og om hvilke tilkoblingsmulighet jeg vil se på? For må jo bruke den støgge dekoder fjernkontrollen til å styre boksen? (skifte kanal osv.) Kan man bruke fjernkontrollen som følger med tven eller må jeg ha to stykker? Takk! Fulgte det med en programmeringsliste til fjernkontrollen du fikk med TVen? Mange fjernkontroller kan programmeres til å også fungere med andre enheter. Ikke som jeg kan se har kjøpt en Sony Bravia kdl w805b hvis det hjelper... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei! (sorry hvis det er en tråd for små spørsmål istedenfor å lage ny!) Vet ikke om det er noe jeg virkelig ikke har fått med meg eller hva det er egentlig:P Har kjøp meg ny tv og da følger det jo med en fjernkontroll, men får jeg brukt denne uten om at jeg styrer lyd og om hvilke tilkoblingsmulighet jeg vil se på? For må jo bruke den støgge dekoder fjernkontrollen til å styre boksen? (skifte kanal osv.) Kan man bruke fjernkontrollen som følger med tven eller må jeg ha to stykker? Takk! Fulgte det med en programmeringsliste til fjernkontrollen du fikk med TVen? Mange fjernkontroller kan programmeres til å også fungere med andre enheter. Ikke som jeg kan se har kjøpt en Sony Bravia kdl w805b hvis det hjelper... Du kan prøve å slå opp modellnummeret til fjernkontrollen her: http://esupport.sony.com/perl/select-system.pl?PRODTYPE=32&DIRECTOR=RCODES Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Logitech Harmony Touch. Så kan du putte begge fjernkontrollerne i en pappeske på loftet Hvis du ikke har mer en 4 produkter, kan du greie deg med den billigere Logitech Harmony 350 Jeg bruker den gammle Harmony 300. Fungerer utmerket Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hvilket leverandør bruker du? Jeg har Riks TV å bruker en CA modul slik at jeg slipper å ha en ekstra boks jeg må bruke for å få inn TV signaler. Endret 5. desember 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har også en slik modul stukket inn i TV-apparatet. Fjernkontrollen fra LG-apparatet mitt er mye bedre enn noen annen fjernkontroll jeg har hatt, så det er en fryd å kunne bruke TVens egen fjernkontroll til alt. Hvis du har f.eks. Riks-TV burde du sjekke muligheten for om din TV er kompatibel med en slik modul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå