KapteinKaos02 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei! er det noen som vet om en bra treningsdagbok app for Android eller IOS? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Android ELLER iOS? Har du begge deler? Jeg har Android, men har ikke funnet noen logger jeg er fornøyd med, så jeg bruker en jeg laga selv. Virker som om ingen er enige i hva som trengs og ikke trengs, så da er det like greit. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 Android ELLER iOS? Har du begge deler? Jeg har Android, men har ikke funnet noen logger jeg er fornøyd med, så jeg bruker en jeg laga selv. Virker som om ingen er enige i hva som trengs og ikke trengs, så da er det like greit. Begge deler. Nå bruker jeg en som heter 5x5 Stronglifts, men er ikke helt fornøyd med den. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Olympiatoppen sin treningsdagbok har nettopp kommet i app-form. Jeg har ikke testet app-versjonen, men selve treningsdagboken - som i utgangspunktet var laget for web - er fin og finnes i ulike versjoner tilpasset ulike idretter. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 notatbok og penn? Så kan du eventuelt lage deg ett excel ark med de utregninger du føler du trenger selv. Så bare fører du det inn der når du er ferdig. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 7. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2014 Har bestemt meg for å bruke 5x5 stronglifts, kommer til å følge et 12 uker 5x5 stronglifts program etter jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå