Tunky Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 VS 06.12.14 16:00 Anfield TV2 Sport Premium Lørdagskamp, som heldigvis vises på TV2 Sport Premium denne gangen. Vi vant endelig en kamp igjen, mot Leicester, og møter nå et nytt bunnlag i Sunderland. Sunderland har riktignok hatt en bra start på sesongen med 8(!) uavgjort på 14 kamper. De ble overkjørt av City denne runden, så sjansen for seier bør være stor. Siste 5 kamper Sunderland: S-U-U-U-T Siste 5 kamper Liverpool: T-T-T-S-S På Anfield har vi ikke tapt for Sunderland de siste 13 møtene. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Seier her er det eneste som er godt nok. Selv om vi har vunnet de to siste har ikke spillet vært i nærheten av å være bra. Håper "medgangen" får spillerne til å gi litt mer. Altfor mye jogging og slapt spill hittil Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er det låv å håpe på 1-2? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er det låv å håpe på 1-2? Nei! 3-0 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 2-1 sliteseier med to tidlige mål (1 av Lambert, 1 av Skrtel feil vei) og et mål på overtid signert Can. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg har vært dårlig å gjette på de siste kampene, men jeg kjører 1-1 her! Håper lykken snur og at jeg kan tippe litt rett igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Husker med skrekk og gru hvordan alt holdt på å gå til helvete i tilsvarende oppgjør i fjor. Tipper 2-2 eller noe rundt der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Mignolet Johnson - Skrtel - Toure - Moreno Lucas - Henderson Coutinho - sterling - Lallana Lambert Faen Johnson Greit lag ellers. Kunne godt hatt Can for Lucas. Endret 6. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har en kollega på kampen, så måtte det bli storskrell!,!! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Skjønner ikke hvorfor BR lar Can få sjansen snart? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg syns han har vært frisk de gangene han har spilt, i alle fall. Kanskje ikke kjempesikker defensivt, det er vel det som er problemet, kanskje. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er Markovic på benken? Vil se mer av ham Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Jepp.. Benken: Jones, Lovren, Enrique, Gerrard, Can, Allen, Markovic. Borini helt utelatt igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Er Markovic på benken? Vil se mer av ham Markovic er på benken, ja. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hvorfor blir Borini utelatt? Skjønner ikke det. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ikke at jeg ville benka Lambo, men Borini kunne fått plass på benken og kommet inn etter hvert, imo. Kunne tatt plassen til for eksempel Enrique. Can kan spille vb om Moreno skulle bli skadet Endret 6. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Vi har null spisser på benken! Kunne tatt ut Markovic eller Enrique for Borini for min del! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Enig. Jeg bare klarer ikke å se hva BR tenker. Om man trenger litt ekstra krutt på topp må det jo være helt konge med Borini på benken. Det lille jeg har fått sett av han i år har vært veldig positivt, mye bedre enn før han dro på lån. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå