barkindog Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Må bare få skryte litt av Komplett her. Bestillte meg en DVI-kabel fra Komplett til ca. 400,-. Denne kabelen skulle være Dual Link som det var annonsert på nettsidene deres. Da jeg fikk kabelen viste det seg å være Single Link. Sendte mail til Komplett og forklarte situasjonen. De beklaget hendelsen og sendte meg en returlapp. Sendte inn kabelen og ventet noen få dager på en ny. Da kabelen kom hadde Komplett lagt ved et kaffekrus som plaster på såret. Dette var jo veldig bra, men ble atter skuffet da det viste seg at kabelen igjen var Single Link og ikke Dual Link som jeg hadde bestillt. Sendte en litt irritert mail til Komplett. De beklaget igjen. Det viste seg at de hadde fått feilleveranse fra leverandør. Jeg kunne bare sende inn kabelen så skulle jeg få pengene tilbake. Jeg var nå litt lei av hele greia og skrev at jeg kunne beholde kabelen mot at de betalte meg mellomlegget. Dette var i orden for Komplett, var bare å sende dem kontonummeret mitt. I dag fikk jeg en meget hyggelig mail fra Komplett der de skrev at de kom til å kreditere meg det kabelen kostet, altså ca. 400,-. Kabelen måtte jeg bare beholde. Dette er hva jeg kaller topp kundeservice. Tusen takk Komplett !! Kommer garantert til å fortsette handelen hos Komplett etter dette. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 hurra, en kabel i fortjeneste Lenke til kommentar
Tim Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er helt enig! Komplett tilbyr etter mine og mange andres erfaringer ALTID kundeservice av BESTE kvalitet! De har riktignok ikke altid de beste prisene lenger (ne de hadde mere av før), men de gir klart den beste servicen! Derfor handler jeg hos komplett selv om de er et par hundrelapper dyrere enn noen andre... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jeg er helt enig! Komplett tilbyr etter mine og mange andres erfaringer ALTID kundeservice av BESTE kvalitet! De har riktignok ikke altid de beste prisene lenger (ne de hadde mere av før), men de gir klart den beste servicen! Derfor handler jeg hos komplett selv om de er et par hundrelapper dyrere enn noen andre... jepp, enig! samme her =) Lenke til kommentar
silverboy Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Helt enig.. Komplett gir meget god service! Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 jeg vil skryte litt av Elkjøp jeg.. De har billige priser på enkelte data produkter.. og en veldig bra 30dagers returrett. jeg kjøpte en maxtor 160gig av dem og testet den en uke!og leverte den tilbake...Hvilken andre butikker ville gjort det når du har åpnet og prøvd hardisken???? :-) Lenke til kommentar
JuB Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ericc2233: hva var grunnen for at du leverte harddisken tilbake? Maste elkjøp om noen grunn når du leverte den? Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 ericc2233: hva var grunnen for at du leverte harddisken tilbake? Maste elkjøp om noen grunn når du leverte den? var ikke noe i veien med den.. likte den bare ikke..ville ha samme harddisk merke som mine andre harddisker..De maste ikke og har aldri gjort det heller.og jeg har byttet varer MANGE ganger der.. :-) Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg er også super forndøyd med komplett!! Kanskje de er litt dyrere enn de billigste, men jeg betaler heller litt ekstra for topp service Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg er også super forndøyd med komplett!! Kanskje de er litt dyrere enn de billigste, men jeg betaler heller litt ekstra for topp service kunne ikke sagt d bedre selv... - Cal Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 men jeg betaler heller litt ekstra for topp service ja hvis du driter penger så Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har handlet min første var hos komplett og fikk den levert i dag (hansol H950 19" LCD) Må si at de leverte raskt, desverre var det 2 døde pixler på den (sorte), men det er jo ikke komplett sin feil. Hadde jeg hatt tid til å vente på en ny så hadde jeg vel bedt om å få byttet den eller hevet kjøpet.... men men. Skulle kanskje ha kjøpt den annonserte demobrukte H950 som hadde en død pixel til 3995,-, min kostet jo 4995,- med 2 døde pixler Komplett leverer ihvrtfall raskt, og de gidder å svare på e-post..det er det ikke alle som gjør Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Da må jeg bare si at databutikken.com/no er billigst sånn i "overall", og man ser jo åssen det har gått med servicen dem's!! Jeg betaler også gjerne litt ekstra for bra service, så derfor handler jeg alltid hos pc-team (en lokal butikk), da kan jeg bare dra ned dit Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Litt ekstra er da virkelig bare litt og (med mindre man handler for MYE penger). Det er ikke så himla mye å tjene på å gå over til databutikken kontra komplett. Nei, betal de småpengene ekstra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå