Gå til innhold

Gråspurv i profil ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kjenner deg nok nå og vet at du ikke er farlig så da sitter de stille i motsetning til mine balkongbesøkende.

Først et lite kutt til høyre og så et nede så skal du kunne få greina rent ut på nedre ramme med litt luft til hjørne uten å klippe neglene på'n - nei på'a for dette er visst en dame.

Fokuset kan vel ikke bli bedre og sitter spesielt godt på øyet. Blank og fin er'a og ikke sløret blikk som sidensvansen som lett sovner etter å ha blitt full og søvnig av for mye gjæra bær.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

De kjenner deg nok nå og vet at du ikke er farlig så da sitter de stille i motsetning til mine balkongbesøkende.

Først et lite kutt til høyre og så et nede så skal du kunne få greina rent ut på nedre ramme med litt luft til hjørne uten å klippe neglene på'n - nei på'a for dette er visst en dame.

Fokuset kan vel ikke bli bedre og sitter spesielt godt på øyet. Blank og fin er'a og ikke sløret blikk som sidensvansen som lett sovner etter å ha blitt full og søvnig av for mye gjæra bær.

Roar

Hei, Roar.

Jeg må virkelig "ta av meg hatten" for din vurderingsevne når det gjelder komposisjon / perspektiv / utsnitt, - det gjør det mulig for noen av oss andre å lære noe, så nok en gang, - tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...