ellebasi Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei. Jeg registrerte meg hos Min Bedrift på Finn.no etter at jeg hadde opprettet enkeltmannsforetak i Altinn. Jeg hadde et stort håp om at det ble lagt ut budtjenester da jeg er interessert i dette, og er eier av en småbil. Men etter 4 uker som medlem og 10 000 kroner fattigere er det ingen oppdrag som passer meg. Jeg har kontaktet finn, men de sier det ikke finnes angrefrist mellom to bedrifter, og de kunne tydeligvis ikke hjelpe meg på andre måter. De viser kun til at jeg kan stille inn valgene mine annerledes, men jeg har stilt på de, og det er kun store flyttelass samt frakt av bil/traktor/båter m.m. som er populært. og legges ut titt og ofte. Noen som har noen ide om hva jeg kan gjøre? Det er ufattelig surt å kaste 10 000 kroner ut av vinduet på den måten. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Har du signert en lang avtaletid? Må vel kunne gå ann å si opp tjenesten? Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Har du signert en lang avtaletid? Må vel kunne gå ann å si opp tjenesten? Man kunne velge 1/2 evt 1 år, og jeg valgte 1/2 år for å teste dette. Jeg kontaktet Finn uka etter at jeg registrerte meg og forklarte situasjonen, men de kunne ikke hjelpe. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Oj! Såpass ja. De var ikke milde på bindingstid! Ingen som helst muligheter til å avslutte avtale tidligere i kontrakten i det hele tatt? Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Oj! Såpass ja. De var ikke milde på bindingstid! Ingen som helst muligheter til å avslutte avtale tidligere i kontrakten i det hele tatt? Nei, det er avtaletid på 1/2 år, evt 1 år. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 litt som off topic , men ad hoc arbeid som budbil transport er vell lite brukt av private , budtjenester er ofte noe man trenger asap og bestiller direkte , spesielt på "små ting" som går i små pizza biler . Lenke til kommentar
ellebasi Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 litt som off topic , men ad hoc arbeid som budbil transport er vell lite brukt av private , budtjenester er ofte noe man trenger asap og bestiller direkte , spesielt på "små ting" som går i små pizza biler . Ja, stemmer. Men antok at folk la inn oppdrag feks på henting av kommode o.l. som de feks har handlet på Finn. Det kan jo være frakt av katt m.m mellom fylkene også. Men har ikke funnet noe slikt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Så lenge du har skrevet under så kommer du neppe noen veg, mye av alt dette div selgere prøver og selge deg i form av markedsføring, oppføringer, facebooksider og div annonsering er bortkastede penger. Pass deg veldig for alt av kataloger, fryktelig mange som blir lurt. Mitt tips er og be alle selgere sende ett skriftlig tilbud pr e-post, de fleste kan ikke det, de vil prate deg rundt pr telefon. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 litt som off topic , men ad hoc arbeid som budbil transport er vell lite brukt av private , budtjenester er ofte noe man trenger asap og bestiller direkte , spesielt på "små ting" som går i små pizza biler . Ja, stemmer. Men antok at folk la inn oppdrag feks på henting av kommode o.l. som de feks har handlet på Finn. Det kan jo være frakt av katt m.m mellom fylkene også. Men har ikke funnet noe slikt. jeg tror faktisk folk ikke vet at det er noen som driver med sånne småoppdrag , og eventuelt så antar de at det er for dyrt . si du kjøper en bruk komode til 500 som koster 1000 kr ny og så skal du ha 250 ? for og levere den , da er det ikke mye spart kontra og kjøpe en ny , mulig det er større marked for dette i feks oslo der det finnes flere som ikke har egen bil , men eller så har de fleste familer en bil eller 2 og kjører og henter ting selv . Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Prøv nimber https://www.nimber.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå