Yob tvaya mat' Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Haha. Latter tittel synes dere vel? Ja, men det har seg sånn at jeg må kjøre noen til oslo til helga.. Og jeg vil ikke bruke min bil. Noen som vet en enkel ting jeg kan gjøre for at bilen ikke skal stsrte, som bare er å "plugge på" igjen når jeg skal bruke den selv? Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Den ene batteripolen, så har du nok løst det. Bare noen ikke åpner panseret... Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Apropos "plugge" kan du jo ta ut tennpluggene - men som sagt vil det enkleste(men lett å avsløre) være batteriet. Litt mer avansert kan du jo f.eks koble fra starter eller drivstoffpumpe. Lenke til kommentar
Yob tvaya mat' Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Tennpluggene ja. Batteriet er nok litt vel enkelt om han skal leke mekaniker (selv om han ikke har peiling på motor) hvor sitt tennpluggene henn tru?: Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sikringen til bensinpumpa kan det være fint å fjerne 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Stemmer også for bensinpumpa, vanskelig å feilsøke. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hva med å bare si at du ikke vil bruke din bil? Det må da være det enkleste? 5 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 D Noen som vet en enkel ting jeg kan gjøre for at bilen ikke skal stsrte, som bare er å "plugge på" igjen når jeg skal bruke den selv? Hva med bilnøkkelen? 1 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Stemmer for sikringen på bensinpumpa jeg også... Det var det absolutt siste jeg tenkte på med min egen bil og det tok pinlig lang tid å oppdage Lenke til kommentar
toth Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sikring skulle jeg selvsagt foreslått - plukk ut en relevant sikring så ligger du godt an for ikke å bli oppdaget. Hvis du forteller bilmodell kan jeg finne ut hvor sikringsboksen er(om du ikke vet det) - som regel én under panseret og én i nærheten av ratt/fotbrønn utsiden av dashboard(kun tilgjengelig med åpen dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå