Brattus Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hva mener dere er det beste valget av treningklokke/smartklokke nå?Hadde Fitbit Flex, og var veldig fornøyd med den, men ble sendt inn pga en feil. Har sett endel på Fitbit Charge HR, da denne virker ut som en av de beste litt mitt bruk - skittteller, søvnmåler, klokke, 7 dager batteritid og pulsmåler - til prisen av 1.3k men hva mener dere? Vet Moto 360 også kommer, og den og virker veldig god, men batteritid på 1-2 dager?! Det synes jeg er svært dårlig..LG og har noen som virker lovende, men sliten med det samme som Moto 360 - batteritiden. Har LG G3 nå, så må vere kompatibel med denne Lenke til kommentar
technicality Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Microsoft band er og en du kan kikke på, blodvanskelig å få tak i atm, men er du heldig så kjenner du kanskje noen i statene som kan plukke opp/sende deg en ? Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg vurderer å kjøpe en "Fitbit Charge" til kjæresten, til jul. Hun ønsker seg "treningsarbånd". I mangel på en bedre tråd stiller jeg spørsmålet mitt her. Om kjæresten min tar seg en treningstur en ordenlig regnværsdag, så vil hun nok helst at mobilen skal ligge igjen hjemme. Kan "Fitbit Charge" gjøre sine kalori-/skritteller-funksjoner UTEN at mobilen er i nærheten? Kan hun ta en joggetur i regnet - med Fitbit Charge og uten mobil - og synkronisere treningsdataene med telefonen når hun kommer tilbake? I og med at dette ikke står i klartekst på produsentens hjemmesider antar jeg at det ikke går an? Er det noen som eier en "Fitbit Charge" og som bekrefte/avkreftet? Er produktet helt ubrukelig uten mobil i nærheten? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Ja, denne kan synke dataene ETTER treningsturen Er vertfall 99% sikker da Fitbit Flex kan gjøre dette, og den lagret dataene på fitbiten i 30 dager, og mener jeg har lest at Charge og gjør dette, så tror ikke det skal være noe problem Fra Fitbit Tracks 7 days of detailed motion data – minute by minute. Tracks daily totals for past 30 days Endret 14. desember 2014 av Brattus1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå