Roar Kneppen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Stut i glasshus. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Tøff og røff etterbehandling som gjør dette bildet spennende! Fint komponert og rammen passet godt til !! Hilsen tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hei, Roar. Et svært spennende bilde, - hadde det ikke vært for den moderne alu-glassfasaden i bakgrunnen, ville jeg kunne ha trodd at det var et kobberstikk av Albrecht Dürer. Du er fantastisk dyktig, Roar, - du burde hatt separatutstilling (hvis du ikke allerede har / har hatt det, da !) ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hyggelig å se deg tilbake! Et mer maskulint motiv og uttrykk skal vi leite lenge etter, tenker jeg. Stuten ser slettes ikke snill ut der den står å skraper og blåser. Behandlingen din underbygger og forsterker disse inntrykkene. For meg et av dine bedre. -bjarte. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det er rett og slett kunst det du viser oss:-) Dette røffe bildet av en røff skapning føyer seg fint inn i din kreative portofølge. Som Albert sier, kunne vært et kobberstikk. Utrykket du har laget til her, står i stil med "husdyrets" fremtoning. Litt synd med fasaden i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Ja du er flink på den etterbehandlingen og kreativ er du Roar. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Nå for tiden, er det ikke en ting du ikke kan finne i et kjøpesenter Det var kanskje ikke satt prislapp på dette "husdyret", men du satte i hvert fall pris på stuten, og tok den med deg hjem på "brikka". Så tryller du litt, og deler med oss. Endelig er du på plass Roar, og viser oss muskler. Fabelaktig bilde. Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
okjo Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Den ser ikke helt tam ut..tøft uttrykk som kler både husdyret og bildet, stilig og for veggen Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg