Uferdig Setnin Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Heyy! Har så sykt lyst på den nye konsollen, PS4 Limited Edition. Trenger den til samlingen min, men hvor får man bestilt en? Endret 4. desember 2014 av Noxz Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg tror dessverre det blir dyrt. Den er begrenset til 12.000 utgaver, og vil ifølge IGN ikke få en tradisjonell butikklansering i Europa. Ebay er sikkert en løsning, men da er det mange om beinet. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Er da 500 euro i salgspris ifra PS (tror jeg). Men ingen bedrifter i europa som tar inn slike? Lenke til kommentar
Sement Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Tipper de fleste blir solgt i Japan og USA. Uansett går det ikke an å være sikker på å få den hvis du skulle få bestilt. Av alle de som bestiller er det så å si lotteri på hvem som får kjøpe den, utifra hvor mange de selger i det landet. Har hørt at det er førstemann til mølla dersom noen avbestiller etter å ha blitt en av de heldige til å få kjøpe den i første omgang. Tror du burde satse på å legge inn en bestilling hvis det blir mulig om 1-2 uker, og samtidig delta i alle konkurranser hvor du kan vinne den. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Er da 500 euro i salgspris ifra PS (tror jeg). Men ingen bedrifter i europa som tar inn slike? Så blir det +25% i mva og gebyr for fortolling. Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Er da 500 euro i salgspris ifra PS (tror jeg). Men ingen bedrifter i europa som tar inn slike? Så blir det +25% i mva og gebyr for fortolling. Om tollen merker at den er verdt 500 euro så, kan hende jeg er heldig og slipper unna Lenke til kommentar
Uferdig Setnin Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Update : Har fått bekreftet ifrå PlayStation at de vil sende til omtrent alle landene rundt om i europa (og resten av verden), men her vil det bli tøff konkurranse om få tak i en. Enten så blir det konkurranser om å få en eller så vil bedriftene som mottar finne på noe smart. "Alle land har fått et visst antall konsoller, og pga eksklusivitet vil de ikke bli lagt ut for vanlig salg i butikk. Anebfaler å følge med på konkurranser, og dine nærmeste forhandlere for mer info etterhvert." Det går desverre ikke ann å betale ekstra mye for å få produktnr. 01337, jeg prøvde uten å lykkes. Mvh Endret 5. juli 2015 av Noxz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå