Omnithunder Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) får farger er nok ikke der problemet er Det at du har S/H bilde kan indikere feil på skjermkort. Dette vil kunne hindre Windows fra å boote, så det å få farger kan nok være problemet. ## mye quoting fjernet av ilpostino ## Endret 4. desember 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Innlegg med overdreven quoting er redigert for å forkorte lengden på posten. Quoting er bra for å vise hvem dere siterer men pass på at det ikke blir overdreven bruk av denne funksjonen. Det er ikke nødvendig at folk får slitasjeskader på scrollefingeren for å komme frem til det dere har skrevet. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
ben10 Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Tror ikke det har noe å si om det er 32bit eller 64bit, da tror jeg det ville vært nevnt på lisensklistermerket. Det som har noe å si er om det er Win7 Home Basic, Home Premium, Professional eller Ultimate. Du må ha 64bit windows for å kunne utnytte noe mer enn 3-3,5 GB RAM. 64-bit versjonen er noe tyngre å kjøre for veldig gamle maskiner, men tror ikke det skal være noe problem for laptopen din. det er nok 64bit siden har 4 gig ram, på maskinen står det at det er win 7 Premium men dvden jeg har er ultimate og den går greit no på maskinen men har ikke lastet ned noen drivere til den enda, har og aktivert den og får opp at den er aktivert så no tenkte jeg å se om jeg finner noen drivere til den. Lenke til kommentar
tHz Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 har prøvd å trykke på de områdene du nevner men ingenting skjer Som andre nevner her så er det nok best å forsøke en reinstallasjon av maskinen. Hvilket merke og type er det? Du kan normalt ikke benytte en Retail versjon av Windows 7 med en OEM lisensnøkkel (som følger maskinen). Så det er nok best å benytte recovery cd som fulgte med maskinen. Om det ikke fulgte med bruker det å være en partisjon på disken som inneholder installasjonfilene, Denne når man ved å trykke på en tast når maskinen booter (POST). For å finne hvilken tast du skal bruke er det bare å google merke og recovey boot. el. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå