Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Med en gang Koscielny er på benken slipper vi inn. Sier litt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Alle som buer på Ramsey kommer nok til helvete. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Wow, rakk ikke å skru på kampen engang før vi ligger under... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Som jeg har sagt i hele høst. Bellerin er katastrofe bakover. Få han av. Søppel! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 HVA FAEN GIROUD!!!!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Faen det der skal være scoring Giroud. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Som jeg har sagt i hele høst. Bellerin er katastrofe bakover. Få han av. Søppel! Tror han kommer til å ende opp som kantspiller istedetfor back. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Som jeg har sagt i hele høst. Bellerin er katastrofe bakover. Få han av. Søppel! Tror han kommer til å ende opp som kantspiller istedetfor back. Det er det jeg har sagt også. Han er ikke back-materiale. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Noen som har funnet en velfungerende stream? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Føles som vi spiller på Old Trafford. Stoke fullstendig overlegne. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Blir sjokkert hvis vi ikke taper denne. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hater at det aldri finnes en AceStream med engelsk kommentator til Arsenal-kampene.. Må sitte å høre på russere kommentere.. -_- Enten det, eller å se en stream med drittkvalitet og engelsk kommentator. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Føles som vi spiller på Old Trafford. Stoke fullstendig overlegne. Ja, denne er nok tapt allerede. Stoke er vårt boogey-team. Synes vi godt kunne bare ta av Alexis slik at han får hvile, ellers tror jeg han blir skadet med tanke på hvor voldelige Stoke er. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hva om du bare innser at Arsenal er et middelmådig lag isteden for å bare syte over hvor voldelige/defensive/dårlige/kjedelige motstanderene alltid er. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kommer så jævlig til å klikke på Giroud i løpet av kampen. Har følelsen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Der hjelper dommeren Stoke. Dritt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 FUCK OFF DOMMER!!!! Faen i helvete! Lenke til kommentar
Kose Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Fantastisk dømming -.- Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ingenting fungerer for oss nå. Det er så fuckings latterlig å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå