#Kroenkeout Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ned til 10, dødt løp i første omgang, 3-2, 8 minutter igjen OG NO FÅR CAMPBELL KOM INNPÅ??? KA I HÆLVETTE??? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Fy faen Charlie Adam er en forbanna kuk. Hater han. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Det Adam gjør der synes burde være rødt. Kun ute etter å sabotere. KUN. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 DET ER FAEN RØDT FOR FITTEN ADAMS!!! Må være lov med litt kontakt blablabla 8 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Jævla hjemmedommer... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Feilkast på Alexis på et riktig utført innkast? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Noen som har tall på hvor mange av Arsenals cornere som har blitt klarert denne sesongen? Må være 1 på mål og 1000 klarert. Klarer aldri å vinne en hodeduell. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 DET ER FAEN RØDT FOR FITTEN ADAMS!!! Cute. 2 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Noen som har tall på hvor mange av Arsenals cornere som har blitt klarert denne sesongen? Må være 1 på mål og 1000 klarert. Klarer aldri å vinne en hodeduell. Veldig godt poeng! Merker dog at vi virker mye farligere foran kassa nå når Giroud kom tilbake. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kan ikke noen gi den dommeren en knyttneve i trynet? Ofrer gjerne Flamini. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Hoveddommeren har vært RÆV gjennom hele kampen og jeg hater hvordan Stoke vinner fotballkampene sine. De tar taktisk utdrøying, fysisk drittspill og ufyselighet til et nytt nivå. Alltid hata Stoke... Endret 6. desember 2014 av -Lasse Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kan ikke noen gi den dommeren en knyttneve i trynet? Ofrer gjerne Flamini. Er du frustrert? Trodde du håpet på tap jeg? Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Feilkast på Alexis på et riktig utført innkast Ballen skal slippes bak eller rett over hodet. Så for meg ut som at han slapp den litt sent i hvert fall Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Campbell burde kommet inn for lenge siden. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kan ikke noen gi den dommeren en knyttneve i trynet? Ofrer gjerne Flamini. Er du frustrert? Trodde du håpet på tap jeg? Samme som alle oss som "håpet" på tap slik at Moyes skulle få fyken i fjor. Uansett hvor mye du misliker manageren, så er det alltid vondt å se laget ditt tape. Selvfølgelig er han frustrert. Mye følelser Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Kan ikke noen gi den dommeren en knyttneve i trynet? Ofrer gjerne Flamini. Er du frustrert? Trodde du håpet på tap jeg? Jeg håper på tap, men 3-2 er ikke nok for å rikke Wenger. Vi måtte ha tapt 5-0 eller noe skulle det lagd massive overskrifter i england i morgen. Da kan vi like god få med oss 1 poeng fra kampen. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 6. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2014 Feilkast på Alexis på et riktig utført innkast Ballen skal slippes bak eller rett over hodet. Så for meg ut som at han slapp den litt sent i hvert fall Mulig jeg så feil. Det skjer uansett i hver eneste kamp uten at det blir blåst, men er det feil så er det feil. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Værste jeg har sett på lengeGleder meg til å se videon av Claude på ArsenalTV i morgen. Endret 6. desember 2014 av #Wengerout Lenke til kommentar
Kose Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 3-2 fikk iallefall pynta på resultatet. Men fortsatt dritt at Arsenal ikke greier å spille fotball i en hel kamp. Håper for guds skyld de starter med å øve på cornere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå