Liquidkey Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Premier League06-12-2014 Kl. 16:00 @ The Britannia StadiumVises på: Opptak SP2 Kl. 20:30 Endret 4. desember 2014 av Liquidkey Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Meget vanskelig bortekamp. Stoke er alltid en vrien motstander, og da spesielt når de har hjemmebanefordel. Er redd at vi blir noen hakk for små i forhold til fysikken, men vi har jo tross alt Alexis Sánchez som bærer laget på ryggen. Føler denne kommer til å ende i uavgjort, men håper jo selvfølgelig vi vinner. Ser gjerne at Podolski og Giroud starter for å få litt fysikk inn i laget Martínez Chambers - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Flamini - Ramsey Oxlade-Chamberlain - Sánchez - Podolski Giroud Martínez fortjener for øvrig masse skryt. Har gjort alt riktig så langt, kan faktisk bli en habil PL-keeper i fremtiden. Endret 4. desember 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Stoke borte ja, trenger vel knapt si hva jeg tenker om det. Håper på uavgjort, men er ikke akkurat optimistisk. Vi skaper jo ingenting om dagen og Stoke er enormt flinke til å forsvare seg. Tok jo nesten United på OT for bare noen dager siden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Vi har ikke slått Stoke borte siden februar 2010... EDIT: Kampen hvor Cuntcross ødela Ramsey vel? Endret 4. desember 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Vi har ikke slått Stoke borte siden februar 2010... EDIT: Kampen hvor Cuntcross ødela Ramsey vel? Det kan sikkert stemme det. Begynner å bli lenge siden. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Meget vanskelig bortekamp. Stoke er alltid en vrien motstander, og da spesielt når de har hjemmebanefordel. Er redd at vi blir noen hakk for små i forhold til fysikken, men vi har jo tross alt Alexis Sánchez som bærer laget på ryggen. Føler denne kommer til å ende i uavgjort, men håper jo selvfølgelig vi vinner. Ser gjerne at Podolski og Giroud starter for å få litt fysikk inn i laget Martínez Chambers - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Flamini - Ramsey Oxlade-Chamberlain - Sánchez - Podolski Giroud Martínez fortjener for øvrig masse skryt. Har gjort alt riktig så langt, kan faktisk bli en habil PL-keeper i fremtiden. Amen "la det skje". Altså dette laget bør starte! Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Denne kampen går ikke på tv noen plasser idag? Og hvorfor er det ikke sånn at de viser alle kampene mer? :-( Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Koscielny? Tar med Stoke også: Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Zzzzz... Dette lukter uavgjort lang vei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Zzzzz... Dette lukter uavgjort lang vei. Stoke vinner 1-0 etter dødball. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Så lang tid tok dét. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 hahahaah...... Arsenal ass Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hahahahah, herregud. For et latterlig fotballag. Jeg har ikke gått glipp av noe i de to siste kampene jeg ikke har fått sett ser jeg.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 LOL! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Lol, med en gang jeg skrur på kampen. Who gives a shit. Idag driter jeg i resultatet, er for glad! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Bøtte med dritt som forventet og slik vi har fremstått hele sesongen med noen veldig få unntak. Bare se på det forsvaret liksom. Holder ikke Championship nivå engang Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 God start! Lol, med en gang jeg skrur på kampen. Who gives a shit. Idag driter jeg i resultatet, er for glad! Ja seff. Viktigere med chelsea tap enn arsenal seier..... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå