Redaksjonen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dagens premie hjelper deg å fange blinkskuddene.KONKURRANSE: Fjerde luke i julekalenderen er nå åpen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Det her hadde vært perfekte gaven til dama! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Sparer denne til noen som er litt mere kamera inntressert enn det jeg er. Jeg klarer meg fin fint med mobilen som kamera. 3 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 ana one ana too here vi gåh! Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hadde jeg vunnet dette, så hadde jula blitt drit bra!! Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Vi som er Tek.no-ekstra bruker, kan dere vennligst legge til husking av navn/adresse? Eller bare hente disse informasjonene ut fra profilen? Irriterende å måtte fylle dette inn manuelt hver gang man svarer på adventskalenderkonkurranse. Ellers, bra konkurranse! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå