Gå til innhold

Barcode

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva som gjør seg best av farger og svarthvit her tør jeg ikke ha noen bastant mening om så det får stå åpent.

Kameravinkelen sitter fint og at utsnittet viser både gammel og helt ny arkitektur er et fint poeng i bildet samtidig som himmelen også spiller på lag.

Hva det svære grusifulle vannmerket ditt angår så beskytter det overhode ingenting for et kutt på oversiden av det ville faktisk høyne bildet da jeg her ville ha kuttet på oversiden av hele kantsteinen.

Slik vannmerket nå står stjeler det altfor mye av oppmerksomheten som dette bildet fortjener å få fullt og helt.

Ta en titt på hvordan Bjarte Klevberg har gjort på sitt siste bilde for det eksempelet burde stått i læreboka.

Roar

Lenke til kommentar

Pentaxen: Takk skal du ha Pentaxen. Jeg liker best fargeversjonen selv også.

Roar: Takker og bukker. Det var dette med gammelt vs nytt som jeg forsøkte å få frem i dette bildet og jeg synes selv at jeg lykkes godt med det.

Når det gjelder vannmerke så er det der fordi jeg hovedsaklig poster ting i bloggen og der har jeg opplevd at både bilder og hele poster med både bilde og tekst har blitt stjålet (det er flere bloggere som har opplevd det samme). Et vannmerke kan ofte være nok for at tyver går videre til neste blogg. Hva andre mener om vannmerker får være deres sak, jeg skal ikke tvinge verken deg eller Bjarte Klevberg til å vannmerke deres bilder.

Ragnar Skj: Hjertelig takk Ragnar. Jeg hadde flaks med skyene, de fyller ut bildet der man ellers kunne ha risikert mye negativt rom.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...