Konto brukes ikke Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Sitter her og ser programmet på TV2 der noen jakter på menn som forsøker å få kontakt og sex med mindreårige. Falsk(e) profiler laget av de som jakter på de pedofile og de lokker de til cover leiligheten der de konfronterer de - filmer og dokumenterer alt, for så gi disse til politiet, pluss at de legger ut info og filmingen på FB. Er vel masse positivt og negativt (som at det er noen av disse pedofile som har tatt sitt liv) med denne metoden. Kjør diskusjon/meninger. The Paedophile Hunter (FB) Endret 3. desember 2014 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Bare bra at de gjør dette og i UK såvidt jeg vet så skriver de navn på kjeltringer i aviser også ? Kanskje det er meg det er noe galt med, det vet jeg ikke men jeg håper samtlige pedofile som blir navngitt blir drept. Jeg vet selv om folk som har blitt utsatt for pedofili og er klar over at det finnes folk som går langt for og se at livene til de pedofile etter dom blir meget ubehagelige hvis ikke vesentlig kortere. Endret 3. desember 2014 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Bare bra at de gjør dette og i UK såvidt jeg vet så skriver de navn på kjeltringer i aviser også ? Kanskje det er meg det er noe galt med, det vet jeg ikke men jeg håper samtlige pedofile som blir navngitt blir drept. Jeg vet selv om folk som har blitt utsatt for pedofili og er klar over at det finnes folk som går langt for og se at livene til de pedofile etter dom blir meget ubehagelige hvis ikke vesentlig kortere. Bør du ikke gå løs på foreldrene også mens du har hagla ute? Foreldre skal beskytte sine barn, og de har ikke tatt den oppgaven alvorlig dersom barna blir utsatt for overgrep på nettet. De bør i det minste straks bli fratatt sine barn, da de har vist seg inkompetent til å sikre barna en trygg tilværelse. Hatet mot pedofile er vel delvis berettiget, men også delvis en konstruksjon som blant annet media tjener store penger på. Du er helt normal som tror på det bildet media har skapt av pedofile. Du er også helt normal hvis du tror at cannabis er mye farligere enn alkohol, eller at folk som kjøper sex støtter menneskehandel. Du bør fortsette å hate pedofile, men pass på å snu kappen etter vinden dersom moten snur. Folk som har sex med dyr kan muligens bli den neste kategorien media og særinteressegrupper erklærer som samfunnsfiende nummer 1. Jeg venter bare på at media skal finne noen stygge saker å hause opp, og dermed skape inntrykket av at "slik er alle som har sex med dyr", mens de viser bilder at en rektalt blødende sau, eller noe annet, som er egnet til å egge opp hatet til folk som ikke har tid til å hente informasjon fra kilder som ikke tjener penger på å overdrive og skremme. 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Bare bra at de gjør dette og i UK såvidt jeg vet så skriver de navn på kjeltringer i aviser også ? Kanskje det er meg det er noe galt med, det vet jeg ikke men jeg håper samtlige pedofile som blir navngitt blir drept. Jeg vet selv om folk som har blitt utsatt for pedofili og er klar over at det finnes folk som går langt for og se at livene til de pedofile etter dom blir meget ubehagelige hvis ikke vesentlig kortere. Bør du ikke gå løs på foreldrene også mens du har hagla ute? Foreldre skal beskytte sine barn, og de har ikke tatt den oppgaven alvorlig dersom barna blir utsatt for overgrep på nettet. De bør i det minste straks bli fratatt sine barn, da de har vist seg inkompetent til å sikre barna en trygg tilværelse. Hatet mot pedofile er vel delvis berettiget, men også delvis en konstruksjon som blant annet media tjener store penger på. Du er helt normal som tror på det bildet media har skapt av pedofile. Du er også helt normal hvis du tror at cannabis er mye farligere enn alkohol, eller at folk som kjøper sex støtter menneskehandel. Du bør fortsette å hate pedofile, men pass på å snu kappen etter vinden dersom moten snur. Folk som har sex med dyr kan muligens bli den neste kategorien media og særinteressegrupper erklærer som samfunnsfiende nummer 1. Jeg venter bare på at media skal finne noen stygge saker å hause opp, og dermed skape inntrykket av at "slik er alle som har sex med dyr", mens de viser bilder at en rektalt blødende sau, eller noe annet, som er egnet til å egge opp hatet til folk som ikke har tid til å hente informasjon fra kilder som ikke tjener penger på å overdrive og skremme. Og beskylde foreldrene for at barn blir utsatt for pedofili er vell litt som og si at voldtekt skjer siden jenter går lettkledd på by`n. Grunnen til at mit hat mot pedofile er så sterkt er fordi en venn av meg ble utsatt for det over flere år på barneskolen. Jeg ser poenget ditt og jeg mener også at foreldre bør passe på hva barna driver med på nettet og ellers. Det er ingen andre saker jeg ser på slikt som dette. Det gjelder kun pedofili. Og siden jeg har sittet blant de 2 første benkene i en rettssal i en pedofili sak så vet jeg hva jeg prater om. Media blåser det opp veldig og jeg er klar over det men når du møter en familie som nettopp har fått vite at det yngste medlemmet i familien har gjennom flere år blitt misbrukt grovt av en lærer så får du kanskje et annet syn på slike mennesker. Jeg vet hvem denne mannen er. Retten,foreldrene til min venn,min venn,mine foreldre og alle rundt meg er veldig klar over at om den mannen noen gang blir sett igjen av noen som kjenner min venn vil det ikke bli pent. Gjerningsmannen er også veldig klar over det og soner den dag i dag ikke engang i denne delen av landet og han har blitt frarådet og reise til kommunen dette skjedde i. Så nei, jeg kommer ikke til og snu meg i denne saken og jeg mener fortsatt at alle pedofile burde bli drept. Ja det er kynisk og kaldt og tenke slikt om andre mennesker. Men når du ser hvordan slikt ødelegger hele familier i årevis med egne øyne så skjønner man hvorfor. Endret 3. desember 2014 av Eriksendrul 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Isbilen Skrevet 3. desember 2014 Populært innlegg Del Skrevet 3. desember 2014 Pedofile som aldri begår overgrep er like gode mennesker som alle andre. 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Å være pedofil er ikk synonymt med å være overgriper, eriksendrul 4 Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 ^what he said Husker det var en tråd her på forumet hvor en pedofil lot folk stille ham spørsmål. Interessant lesing. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Har også sett en slik tråd, men på et annet forum for noen år siden. Det forandret egentlig synet mitt veldig på pedofile, og fra da av får jeg helt vondt i hjerte når folk vil drepe folk for følelser de ikke kan gjøre noe med 3 Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Og beskylde foreldrene for at barn blir utsatt for pedofili er vell litt som og si at voldtekt skjer siden jenter går lettkledd på by`n. Du har kanskje noe rett i dette, men det er også en stor forskjell på å være foresatt til et barn som du har ansvar for og å være en selvstendig voksen som tar valg som bare kan gå ut over deg selv. En annen parallell ville være å sende barnet lettkledd ut på byen en lørdagskveld. Hvorfor er dette utenkelig, mens det er helt ok å plassere barnet framfor internett når en vet at dette har sine farer? Ellers takk for en fint svar etter mitt arrogante svar! Jeg hadde ventet eder og galle. Lenke til kommentar
Huxy Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Har også sett en slik tråd, men på et annet forum for noen år siden. Det forandret egentlig synet mitt veldig på pedofile, og fra da av får jeg helt vondt i hjerte når folk vil drepe folk for følelser de ikke kan gjøre noe med Ja. Det er det. Trangsynt også. Husker han skrev også at han visste det var galt, og ville aldri gå videre med det enn å bare la det være en følelse. Blir liksom litt som å ønske at alle homofile skal dø pga. legning. Endret 3. desember 2014 av Huxy 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) For det første bør det ligge klart at pedofili ikke er ekvivalent med overgrep. Ingen utsettes for pedofili. Pedofili er en seksuell legning. Jeg har ikke tid til å se programmet, men overgrep er en sak for rettsvesenet. Hvis navn, bilde eller annen persondata legges ut på internett og sendes på TV, er det veldig skadelig for rettssikkerheten og en av de viktigste søylene samfunnet står på. Har man grunn til å tro at noen vil begå eller har begått overgrep, skal man ta det til politiet og holde saken for seg selv til den anklagede eventuelt er dømt. Endret 4. desember 2014 av Zarac 7 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Egentlig fortjener alle pedofile som går i grava med ren samvittighet stående applaus. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å leve et liv der det du har mest lyst til av alt i hele verden er strengt forbudt, skadelig for andre og mest foraktet av alt. Endret 4. desember 2014 av Isbilen 6 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Egentlig fortjener alle pedofile som går i grava med ren samvittighet stående applaus. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å leve et liv der det du har mest lyst til av alt i hele verden er strengt forbudt, skadelig for andre og mest foraktet av alt. Jeg hørte en veldig interessant PodCast om dette emnet. En 18-åring som innrømmet ovenfor sin psykolog at han var pedofil. Dette hadde han visst hele livet sitt. Han hadde nå startet en støttegruppe for pedofile menn på hans alder. Ingen vil jo være pedofil, så det å ha den legningen byr på en hel del problemer. Kan nesten ikke forestille meg hvor jævlig det må være å aldri kunne leve ut sin seksualitet. Her er den om noen vil høre: http://www.thisamericanlife.org/radio-archives/episode/522/tarred-and-feathered Det er Act II: Help Wanted. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Finnes jo dessverre kulturer hvor pedofili er godtatt, så det er ikke slik at man "aldri har noen mulighet til å kunne leve ut sin seksualitet" bare fordi man er pedofil. Her i vesten er det riktignok vanskelig å kunne gjøre det uten å rettmessig havne under strafferettslige forhold, heldigvis. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvor var det man kunne se (eller var det høre/lese) en dokumentar om nettopp temaet diskutert de siste kommentarene? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Dere gir meg håp for menneskeheten<3 Tenk å leve livet sitt med en slik hemlighet som mange pedofile gjør, ser for meg at mange lever med skyldfølelse og selvforakt bare pga tankene de av og til får. Det minner meg om mange historier homofile forteller om hvordan de følte skyld for lystene de har. Det var vel mer en ting før i tiden, nå bryr ikke folk seg spesielt om noen er homo eller ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå